畢業營咁快就完啦!!!! 好唔捨得啊!!!! 畢業營完左.......... 咁就代表我地都匈畢業啦!!!! 好想時間可以停留在我地去camp的個幾日啊>3< mei姐他們好好啊!!!! 而且................. 同班fd訓,都好happy啊!!!! 雖然2晚無訓 但好充實,好happy啊呀!!!! 4月11日的聚會一定要去啊!!!!! 記得啦!!!!>3<
邊個唔去邊個打.......................哈哈