Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 2
累積人氣: 18633
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天


小康康....... 不安 分類: 未分類

小康康,乖啦...不要不開心...不要放棄自己...身邊還有很多人關心你的~~我不準你再這樣下去!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!沒有了誰,都要堅持下去.我一定會為你加油的~!!!!!!!!!

怎麼樣也好,要好好生活呀...我永遠支持你,永遠願意聽你的開心與不開心...

激死我囉!! 呆滯 分類: 未分類

  10點起身,玩電腦∼3點教琴,教嵐嵐教到我=0= 快瘋了!!!之後,11歲個男仔唔知死左邊!!!!!\./ 我等了1個小時,,,頂!!!走了!!!

  等車等了好久,車上有人餵人奶囉@0@” HELP! 回到上水,join肥豬+衰仔∼去上水廣場toilet∼去完在華潤買豬古力∼然後,去’如記’入貨@0@”

  6點回到家...

2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


好開心呀今日 愉快 分類: 未分類

  9點就自動起床了,化妝...諗住化完練下琴,跟住學琴...誰知道,miss今天沒有空...所以,我就約左早了時間,,,1點3在新之城join了chloe...之後,行下旺中,買了兩對絲襪...差點兒又買連身skirt,不過chloe禁住我///

  之後,join了敏敏,,,在花園街行,我又差d買野@0@” 哈∼!後來,陪她們兩個去食野...

  然後,兩點多join了莃莃...之後,去影貼貼∼>V< YEAH∼!靚靚呀^^  影完chloe走了...我們3個去深水步...在地鐵站遇到機蟲∼去到西9龍出面,join了婷婷豬+EEL∼婷婷剪了頭髮,好可愛>3<

  不夠5點就入坐,好肚餓囉我∼!食野食野∼!^^ 總共有我+婷婷豬+莃莃+敏敏+嘉俊+培培+EEL+機蟲+小田+呀昌+呀豬11個人...總之,吃到8點幾先走... 好好笑囉成程都... 係咁跌d壽c...>0< 不過,我好開心呀>333333<

  9點走了∼他們送我去地鐵站∼∼∼說真的,我真的’好愛你們’呀>33333333< 謝謝∼!!>w<

  10點回到上水,join了肥豬+衰仔,,,宵夜檔 ...我食完壽c又食囉@0@” 食完10點半,去了7-11買nite ∼去區場飲... 每人兩支,飲完走了...

  11點半回到家∼∼∼∼今天好開心呀∼∼∼愛死你們>3<∼!不過,現在超辛苦,熱熱的,暈暈的∼可能是剛才飲得太快了=0=

2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天


present day~~~~好開心 驚訝 分類: 未分類

  8點起床,吃了雞奕公仔面∼之後,早過natalie到∼!呵*0* 番學上media∼present,第一個pre=0=...都ok啦∼!^^ pre完就發下dream...

  lunch,同婷婷豬+莃莃+敏敏+機蟲+小田+EEL食吉野家 ...吃三文魚蟹子飯∼好味道>V< 食完去味千join其他同學仔,之後行下apm∼跟住,番學校的canteen坐 ...sofa真舒服>w< 同婷婷豬影相,婷婷d音超好笑囉∼!^0^

  3點半,上文化∼present,我又是第一個∼呵^^ 講好少野咋嘛我,呵呵呵+呵∼^++++++^ pre完,婷婷去買檸檬茶>3< 之後,俾婷婷+EEL笑死我囉,係咁打黎打去∼!哈哈哈∼又同姊妹們講埋d攪笑野囉∼笑到我肚痛呀=0=∼!!!!

  5點多放,有13個人一齊搭地鐵囉∼!超多-0- 我+婷婷豬+莃莃+敏敏+chloe+natalie+doris+EEL+培培+小康康+呀豬+燾燾+小田∼超熱鬧囉∼呵∼!!!@0@

  走路回家時,同肥豬傾電話∼∼∼∼∼∼^^ 回到家7點,又狂自拍>V< 7點幾食飯...現在飽飽的...

2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天


嘩~~~~~ 驚訝 分類: 未分類

  8點起身,睡了9小時仍累累的=0= 吃了些軟軟的蛋糕*0* 自己搭車番學>0< 在7-11,join了eel+婷婷豬+敏敏+chloe

  上music studies,專心哦!今堂教d野,都難難地嫁...@0@” 之後,英文堂,錄音∼miss病得好厲害呀...要我們wear hatsat,因為就黎開唔到聲咁呀-33333-

  錄speaking3∼ok嫁都∼^^v 1點半lunch,我+婷婷豬+莃莃+doris+敏敏+EEL+培培+機蟲+呀豬+呀浩10個人去了麥當勞食∼我食雙層芝士包+蘋果批∼8蚊咋=0= 超抵,都係要謝謝敏敏的6折卡>3<∼!

  3點,上學校,,,呢兩堂都只是自己練野∼∼∼∼真係俾doris+natalie笑死我囉∼!!!>w< 5點miss就俾我們走啦∼∼搭地鐵時,我癲左,狂笑∼>v<

  回到家6點半∼打電話俾我,傾到食飯∼打邊爐...