9點就自動起床了,化妝...諗住化完練下琴,跟住學琴...誰知道,miss今天沒有空...所以,我就約左早了時間,,,1點3在新之城join了chloe...之後,行下旺中,買了兩對絲襪...差點兒又買連身skirt,不過chloe禁住我///
之後,join了敏敏,,,在花園街行,我又差d買野@0@” 哈∼!後來,陪她們兩個去食野...
然後,兩點多join了莃莃...之後,去影貼貼∼>V< YEAH∼!靚靚呀^^
影完chloe走了...我們3個去深水步...在地鐵站遇到機蟲∼去到西9龍出面,join了婷婷豬+EEL∼婷婷剪了頭髮,好可愛>3<

不夠5點就入坐,好肚餓囉我∼!食野食野∼!^^ 總共有我+婷婷豬+莃莃+敏敏+嘉俊+培培+EEL+機蟲+小田+呀昌+呀豬11個人...總之,吃到8點幾先走...
好好笑囉成程都...
係咁跌d壽c...>0< 不過,我好開心呀>333333<
9點走了∼他們送我去地鐵站∼∼∼說真的,我真的’好愛你們’呀>33333333< 謝謝∼!!>w<
10點回到上水,join了肥豬+衰仔,,,宵夜檔
...我食完壽c又食囉@0@” 食完10點半,去了7-11買nite
∼去區場飲...
每人兩支,飲完走了...
11點半回到家∼∼∼∼今天好開心呀∼∼∼愛死你們>3<∼!不過,現在超辛苦,熱熱的,暈暈的∼可能是剛才飲得太快了=0= |