美好的一天///
今日返左學校
會無端端好開心
日日響屋企係會悶死////
唉∼!!!!!!!!!!
明白點解kying鍾意返學校溫書∼....
好熱....
I WILL GO TO SCHOOL ON FRIDAY~!
全班得番我一個未攞卷....!
救命呀∼!
kpho唔好唔理我....