phy進度=0....
唉∼......
尋日仲同alvin哥哥講話christmas同phy過
但最終都係出左去..
有人讚我靚女左∼!^^
心花怒放中∼!
而家諗起可詩笑果個樣都好想笑∼^^
尋日prefect既party∼
返到屋企0030....
差d搭唔到尾班車......
好累∼so今日打番啦∼!
真係好好好開心喇∼!
1730就返到去幫手
入水彈.,..100個
冇諗過竟然係咁既用途...
知道就唔幫bowbow入啦∼!
見到d ex-pre∼!
勁開心^^
esp大基基∼!
見到lawpat俾水彈掟∼
好心涼啊呵呵呵呵呵呵呵呵∼!
終於都俾我攞番隻右手∼^^
仲有lawpat對我既看好一篇∼^^
好開心啊∼!
我會努努力力冷卻下自己
令自己warmd架喇∼!
跳舞果part我冇partner
我會呃住自己先:男prefect唔夠嘛∼!
但係如果我知道其實係有但你冇出現既話你就死.定.了!
多謝書禧!
alvin哥哥我要公仔∼!
死人梁志浩竟然唔黎∼!
最後要懺悔...
三金...你果個問題呢..
我諗我唔應該答得你咁肯定.....
但係有某d原因我唔可以話你知
總之我係冇拍拖啦........
&我會記得去睇你日記∼....><”
原諒小妹一次啦∼!