∴ ∵郭仔∴ ∵
修己以清心為要  涉世以慎言為先
bbkwok
暱稱: ↗.↙郭仔↘.↖   
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~...
.....
.....
....
~^^
文章分類
全部 (548)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
FAFA
Kitty
LING
┼DeStiNyS+
珍珍
慧儀
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 548
留言總數: 415
今日人氣: 0
累積人氣: 32576
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


兩條鐵軌 分類: 未分類

◆鐵軌的故事  
 
 
 
有一群小朋友在外面玩,而那個地方有兩條鐵軌,一條還在使用,一條已經停用,只有
一個小朋友選擇在停用的鐵軌上玩,其他的小朋友全都在仍在使用的鐵軌上玩很不巧
的,火車來了(而且理所當然的往上面有很多小孩的、仍在使用的鐵軌上行駛)

而你正站在鐵軌的切換器旁,因此你能讓火車轉往停用的鐵軌,這樣的話你就可以救了
大多數的小朋友,但是那名在停用鐵軌上的小朋友將被犧牲,你會怎麼辦?

 

 

 

據說大多數人會選擇救多一些的人,換句話說,犧牲那名在停用鐵軌上玩的小孩...但是
這又引出另一個問題,那一名選擇停用鐵軌的小孩顯然是做出正確決定,脫離了他的朋友
而選擇了安全的地方,而他的朋友們則是無知的選擇在不該玩耍的地方玩,為什麼做出正
確抉擇的人要為了大多數人的無知而犧牲呢?

這篇文章蠻發人深省的,看完了感觸很深!我們常被教育要顧全大局,但公平嗎?

似乎當大家都做的理所當然的時候,我們就必須隨波逐流,否則就會被放逐,而不容於世,
如漁父中那位老翁勸屈原所說的:世人皆濁,何不淈其泥而揚其波?眾人皆醉,何不餔其糟
,而歠其醨? 何故深思高舉,自令放為 ?

當一個人太堅持自己是"對"的,最後的下場可能就是被犧牲的可憐鬼!又有誰會為他掬一
把同情之淚?只會嘲笑他的愚蠢
!我們已經入了社會,學習的就是圓滑的做人,當你是主管
,就像文章中那位切換軌道的人,內心的正義與現實衝突時,你會如何抉擇呢?

 

 

 

 

 

我一聽完呢個故事

就知道自己一定會保存果一個細路仔

雖然俾人話冷血.....(我記得你地....~!><)

但係我會堅持.........

岩既人係唔應該犧牲

同樣.....

錯既人要承受代價

最嚴重既係死亡.........

 

但係世界的確係唔公平.....

犧牲既往往係好人.......

 

 

如果係你....

你會點揀.....?

我....好想知
 

 



2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天


:><: 分類: 未分類

雖然自己幸福∼

但係其實世界上原來有好多唔圓滿......

 

試著了解

最近常無言相對 彼此安靜電話兩邊
思緒飛啊飛啊飛到從前 你我初識熱絡季節
常聊啊聊啊聊到深夜 怎麼說也不覺累

是不是每個愛情 都會走到很難交流的局面
別人又是如何如何面對 力不從心這種感覺

我不願自言自語自憐 給自己理由後悔

你的世界若不要我陪
告訴我 我試著了解
最怕寂寞子夜
我想到我們之間
遲遲無法入睡

我的喜悲若你不想隨
告訴我 我試著了解
最怕愛到落空
換來了一身傷悲
在你面前 你視而不見

 

 

 

莎姐姐你要加油∼!

我相信會有雨過天青既一日

佢會發現你有幾好既∼!



2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


hahahahaha 分類: 未分類

睇完就當得啖笑好喇~!

60個分手的理由

搞笑版:
1)對唔住,我有絕症,分手啦∼∼
2)我阿媽同我地夾過八字,唔單止唔夾,仲會剋死我老豆,所以而家要飛你。
3)你就皇帝享受,我就奴隸感受,點一齊呀??
4)因為我會早死,所以我唔可以愛你。
5)我最近先發現原來我都係女人,Sorry∼
6)Sorry,因為我係基佬∼∼!!
7)我都唔知當初點解會同你一齊,你係咪落左降頭呀??
8)我又唔係情場燒烤叉,又點會專拮豬扒呢?
9)相士話我係天煞孤星,你都係走啦∼

情聖版:
10)我唔識得去關心人,所以我無資格去愛你。
11)我係愛你架,但無奈我地既timing錯左,或者我地注定有緣無份啦∼
12)我地既愛就好似扣錯鈕一樣,既然係無心開始,不如分手啦∼
13)因為愛得深就恨得深,所以我唔可以再愛你。
14)我恐怕我對你既愛超出我所能既負苛,最終最傷心既亦得我一個....
15)Sorry,我根本唔知咩係”愛”,我絕對唔係一個好情人。

豪爽版:
16)唔愛就唔愛,所有理由都係藉口。
17)我要去外國讀書呀,等得你就等啦∼Bye∼
18)我都唔知點解唔再愛你,我都好無奈,所以你唔好問。
19)對唔住,分手啦,如果你要打我既,打啦∼∼!!
20)愛就愛,唔愛就唔愛,呢個係現實,你都係接受現實啦∼
21)算啦∼我地以前開心過咪得囉∼
22)緣盡就唔好強求,勉強就唔會有幸福,分開啦∼
23)Easy come easy go,唔好拖拖拉拉啦∼掣沉對方版:
24)當初決定同你一齊,就係我一生做過最錯既事。
25)因為你一次好又一次咁hurt我,你已經唔值得我去愛啦∼∼!!
26)佢既出現,令我唔記得點愛你,你都係俾自己走得高貴D啦∼
27)你以為我真係咁愛你咩?你睇下你自己咩樣,而家我玩完啦∼∼!!
28)有時我都想問你老豆老母點生女架,生到好似你咁,我頂唔順啦∼!
29)你呀,成塊豬?咁,拮都拮唔入呀∼!

變心版:
30)我係曾經愛過你呀,但而家已經唔再愛你啦∼
31)我最愛個個唔係你,再同你一齊我feel對你唔公平。你唔mind我mind呀∼∼
32)佢係比你好,我應我係愛佢多D∼∼∼3
3)世界都會變啦,何況我係一個普通人??
34)無錯蘋果係好食,但我而家鍾意食橙多D喎∼∼
強詞奪理版:
35)我連自己都未識愛,點去愛你呀?
36)我怕受傷,為左唔令自己受傷,唯一既辦法就係唔去愛。
37)我仲未慣有個人係身邊。
38)雖然有緣一齊,但唔代表有份。
39)你唔接受我既一切又點會交個心出黎呀??

埋怨對方版:
40)你根本無愛過我,我又點會對你有所留戀??
41)我太愛你,但愛得太沉重,我唔想令自己生活係咁沉重既愛之中。
42)我唔想愛一個已經唔愛我既人啦∼∼
43)愛一個人要付出真心,但對你付出既一定唔係好∼∼
44)你太易愛人啦,你根本唔係真正愛,你只係一時衝動。
45)我愛既係你,但唔係而家既你,你變左啦∼∼!!
46)發覺你唔愛我,又唔想俾你飛,所有我而家要飛你∼∼!!

扮偉人版:
47)係我一生人中,你係對我最好既人,可惜我太自私啦,我唔想傷害一個對我咁好既人,Sorry.....
48)愛一個人唔一定要佔有。
49)我仲鍾意你,但係好feel到你同我一齊你好唔開心,為左你開心,我地散啦∼∼
50)世界好大架,唔好因為我綁住自己。
51)咩叫”幸福快樂”呀?日日對住就叫幸福快樂咩?
52)你係一個好女仔,我feel自己真係配你唔起。
53)為你好,就唔應該夾硬要同你一齊,咁樣你會好辛苦。

其他:
54)當我同你一齊之後,我發覺你唔係我所鍾意類型。
55)係大家感情無咁深既時候分手啦,好過第時大家唔捨得。
56)我認為天同地唔可以黐埋一齊,我同你既情況一樣。
57)如有日你同我阿媽跌落水,我諗我都係幫我阿媽先。
58)多謝你令我明白咩叫”愛”,但你同時令我明白到我所愛既唔係你。
59)我一向都好尊重你,所以請你尊重返我呢個決定。
60)離開你既痛唔夠同你一齊既痛。