好好好好好好好好好好好好好high呀今日~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
第一次響人前表演跳舞
我係會怕醜架∼!
不過真係好開心∼!
尤其係kp ho ky cheung mrs sum上黎果陣
好似last day提早到咁.......><
好好既回憶∼!
kp精神.我為人人
5E精神.實力超群
我最最最愛5E了
能夠同你地做同學.做朋友係我既幸福
多謝你地俾左呢樣咁珍貴既幸福俾我∼!
希望miss yiu早日康復!
我地真係會生生性性架∼!
快d養好病番黎睇我地乖乖個樣啦∼!
大家phy一齊成班攞A好唔好? |