好好好好好忙既一個星期.......
焦頭爛額.....><"
不過總算捱過左~^^
而家好開心
聽日一齊去中大
慧儀.kary.珍珍.winnie.(kitty).(june)我expect會好開心^^
因為真係好鍾意同你地一齊^^
係唔係分隔兩地就一定會分開?
究竟點解你咁關心我我唔會感動?
咩先叫開始.咩叫結束?
點解我地要玩d咁無聊既遊戲?
點解我地令自己咁辛苦?
定係淨係我掛住你而你而你唔掛住我?
點解你知我既一舉一動但我就咩都唔知你既野?
點解你永遠當我好細?
點解你咁狠心真係一次唔見我?
點解你要咁負責任咁守承諾?
究竟你係一個點樣既人呀∼?!
我諗我地真係俾你呃左....
你其實係一隻狼....... |