又到而家先打./..
尋日SPEECH DAY
感受仲深過舊年
一黎今年做MC
要全程參與
二黎今年就真係最後一年
我要當係我既畢業禮
><
台上既感覺真係好唔同
用D好唔同既角度去睇人..
><
MISS YIU讀畢業名單既時候我真係好想喊
佢個樣實在太慈母~!!!!><!
無論點都好
陳校長對學生真係好好
有幾多個校長真係會次次早會出現一齊企一齊聽
有幾多個校長會驚D畢業生冇位行而親自同嘉賓一齊行出去等佢地唔好企咁後
許校長係好好
陳校長同樣都係一個好校長
!
做銘基既學生真係好幸福~!!
人生永遠少一次既畢業
雖然美麗
但總少不免有幾分遺憾
|