~XDD
MATHS阿SIR ON 饑饉夜
個睡姿真係好搞笑∼XDDD
I HATE 珍珍 的歌聲..
EM..
今日響KARY同慧儀以外既人既口中聽到彩雲國物語..
又真係上個果頁睇下..
原來班友仔一直講緊既紫劉輝係入面既人...
=..=
XDD
LOVE 珊潺~
WELL
其實我...
冇咩野..
只係..
有D彷徨
有D患得患失..
當同學仔一句:你都唔使讀啦
又會將我最擔心既事挖出黎
><
不過
我相信我自己有勇氣面對
!
最重要既係有你地同我一齊
!!
慧儀THX FOR YR BOOKMARK
AND鼓勵
I AM OK
我再一次強調..
FEELING呢D野
唔講出口係冇人知既..
多謝珍珍你地幫我傳遞
BUT..
唔好加料嚇慧儀...
佢會好SERIOUS...
珍珍我會向法庭對你既歌聲申請禁制令..
響MSN加返個彩虹..
因為我俾人話冇同情心..
雖然實情係..
不過算啦.
唔講..
一陣又俾人話冇同情心..