今日又煲戲\
係海猿
好感人!!
大輔好偉大~!
MERRY CHRISTMAS!!
HAPPY GATHERING @ KITTY'S HOME
好開心...
雖然中間有一段一D都唔好笑既插曲
甘甘你保重....
><
次次都冇得盡興....