補課+JPC
補課~都係咁啦
JPC
惡夢
......
第日都係生2個算喇...
XD
(同以前根本冇分別....)
唉
真心鍾意伍SIR+岑沈
LOVE U FOREVER
今日~PARTY~好開心..
今年DPARTY都好開心
THX FOR YR CARDS, GIFTS AND BLESSING
這個聖誕其實不快樂
=∼=
好多煩惱。。。
唔知點好‵。。
珍珍你受委屈了
喊下就要冇事架喇∼!
唔好諗咁多啦∼!
第一次咁早~XD~寫DIARY
岩岩包好哂你地D禮物..
份份都係特別架~!
同你地本身好有關係架~!!
PREFECT PARTY好開心
多謝甘~你辛苦了~!
亦多謝咁多位PREFECT
帶俾我一個咁快樂既XMAS
諗起TC開中央咪催我地食野:DC就快CALL白車喇..
好想笑XD
時間長D會更好~!