bblong
暱稱: ღ.。 龍仔*:.
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-09-05
乖仔篇
2010-01-08
2009-06-20
2009-05-31
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 348
今日人氣: 18
累積人氣: 3881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天

 

 


生日快樂 愉快

呢個咁ge復活節就咁過左啦!
同曾嘉欣佢地出左黎玩左一日!
都幾開心!
之後都冇再出黎玩!
之前因為未打返blog ge關係,
所以冇同曾嘉欣係blog到慶祝
依家補返比佢,希望佢唔會嬲啦!
佢又大個女啦,祝佢愈大愈靚女啦!
讀書愈黎愈叻女!
係到講返句
曾嘉欣生日快樂!

呢個復活節好悶!
如果冇左一d人陪我傾msn
我林我會悶死
thx陪我傾msn ge人!
希望我冇悶親你地啦!
時間過得好快,
眨下眼就4月啦,
冇幾奈就要升f,4啦
好唔捨得3c班ge人忝!
雖然之前班fd都走曬
得返我一個,
但係好彩仲有人係到陪我
唔係我都唔知點過!
好掛住以前過ge日子忝
不過冇可能好似以前咁嫁啦!
依家咩都變曬lu!
但係我好開心識到3c班ge同學仔
同你地一齊玩都好開心!
希望以後都可以一齊出黎玩啦!
好快就會有班祭籃球啦!
唔知我地班仲可唔可以拎到頭3呢!
廢左咁多唔知點算好!
希望可以同你地一齊拎到第1啦!
因為可能係最後一年同你地打班祭啦!

發表時間:2009-04-16 02:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 






訪客留言 (返回 bblong 的日誌)


惠潔 於 2009-04-17 08:25 PM 發表:
分咗班都可以出來聚久!!天下無不散之筵啊嘛!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

雖然講係咁講,但係分左班始終都係冇咁開心!
Posted at 2009-04-17 11:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



惠潔 於 2009-04-17 08:18 PM 發表:
雖然個日冇去曾曾生日,不過見到個蛋糕咁靚好開心!你對曾曾真係好 !!其實你地都幾衬啊!haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!!叫左你夜晚先去拜山嫁啦!
做咩傻笑呀!
Posted at 2009-04-17 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



惠潔 於 2009-04-17 08:14 PM 發表:
小龍女,haha !我俾面你來坐下!!雖然來咗利個班唔耐,不過都覺得我地班最好!所以我都唔舍得利個班!!
你平時好搞笑^^haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..咁比面黎坐呀!!飲淡茶先啦!
我地班緊係最好啦!你唔捨得我定唔捨得我地班先?
你平時都好搞笑呀!!個樣好搞野,有時傻傻下咁,有時又懞懞下咁,
不過咁樣好易比人蝦嫁,小心d呀!!
Posted at 2009-04-17 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kentsun35 於 2009-04-17 07:48 PM 發表:
最後兩個月lu 班際要打嬴佢地拎冠軍方!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好ge好ge!!
大家盡力啦!
Posted at 2009-04-17 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Walk民 於 2009-04-17 07:45 PM 發表:
仲有兩個月就升班啦!!!!!唉.......真係好唔捨得3c 班 fd!
希望可以同番少部份o既人一班啦!記得今年除夕又要一齊又去食韓燒呀或姐去倒數呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lo,,好唔捨得忝!
話曬都3年啦!
希望有機會多d出黎玩啦!
Posted at 2009-04-17 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



浚 於 2009-04-17 05:54 PM 發表:
仲有2個月升班la...真係有d唔捨得-3-'
班際藍球加油呀你地..拎多次冠軍黎睇....
(不過記得寫多幾個名..拎多d牌番黎分/v\)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!好多人都唔捨得!
咁貪心做咩!
拎到第一已經算好嫁啦!
Posted at 2009-04-17 11:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



余傑^_^ 於 2009-04-16 11:16 PM 發表:
仲有2個月升班了.....遲d記得記得約出黎玩下啦^_^

我們團結就能把獎牌拎返黎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!多d約出黎玩先開心嫁ma!
嗯嗯...靠你啦,,余傑!
Posted at 2009-04-17 11:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



super 於 2009-04-16 11:16 PM 發表:
龍哥
>v哈哈 希望我地一齊拎多次班制第一
\(^o^)/ hohoho~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..我都希望可以最後一年到拎到第一!!
加油加油!睇你頭啦!
Posted at 2009-04-17 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥lo 於 2009-04-16 05:37 PM 發表:
仲有2個月升班啦.......祝大家身體健康....長命百歲啦.唔好咁睇唔開-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!!最緊要身體健康!
各位同學仔唔好咁睇唔開呀!
Posted at 2009-04-18 12:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蓉蓉 於 2009-04-16 05:33 PM 發表:
仲有2個到月就升班啦
如果可以成班升返上去就好lu
好彩今次好過上次都差唔多個個可以食曬
雖然有幾個冇得食...但都let it be la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!成班升上去就好啦!
係呀,今次我都有小小驚唔夠食!
果幾個冇食我都唔知嫁!
Posted at 2009-04-18 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]