| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| 2009-06-20 |
好奈冇打blog..
呢排好似矛野打咁..
成日都冇野做..
平時ge呢個時候
我都唔知自己做緊咩..
唔知係米呢排冇做運動..
搞到個肚多左d肉..
要減下肥先得啦..
唔係一陣變左肥仔就大獲!
話咁快就考左咁多日試..
考試搞到晚晚都訓得唔好..
得返星期一最後一日啦!!
雖然好爽...但係好多科都唔識!!
呢排溫書都溫唔入腦..
唔知咩事!!真係煩啦
考完試要玩返餐先得啦..
唔係真係對唔住自己..
大家有咩提議呀?
冇野打...所以打得咁少野!!
希望你考完試開開心心咁!!
我話緊你呀!唔洗望啦!!
係你呢..唔會有錯嫁啦!
唔洗林啦...真係你呀!!
你知我話緊你嫁..快d笑下啦!!
要笑到見牙肉!! thx
唔開心都要e起排牙黎唔開心!!
但係依家冇得你唔開心..
所以你一定要開心!!
數3聲你就要e起排牙
1
2
3

一定要開心呀!
you know?
|
| 發表時間:2009-06-20 07:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
vic886 於 2009-07-18 12:08 AM 發表:
點解全部文都要密碼?
妳既e-mail係咩r?
可否告知??
|
網主回覆
因為想睇下你係米有緣人lo!
你估下! Posted at 2009-07-22 11:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
湯ソ文`*] 於 2009-06-22 11:07 PM 發表:
阿龍肥喇@_@ 我地就開心笑喇xdd 真係人都癲!_!
|
|
|
湯ソ文`*] 於 2009-06-22 11:06 PM 發表:
阿龍肥喇@_@ 我地就開心笑喇xdd 真係人都癲!_!
|
|
|
super 於 2009-06-22 10:22 PM 發表:
唉 唔知想講咩好 一 3 一】 開心笑 :-D
|
|
|
WALK民 於 2009-06-21 12:12 PM 發表:
唉........我唔開心都冇人叫我笑>(00)個心淡曬啦.............唉......... 仲有考試加油呀........仲有一日炸!!!!!
|
網主回覆
乜你唔開心咩?
唔緊要啦...你好快會開心返嫁啦!
考試加唔到油!! Posted at 2009-06-21 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蓉蓉 於 2009-06-21 12:47 AM 發表:
考試真係好辛苦呀~ 食唔安坐唔樂!!簡直係接磨呀 哈哈... 唔洗問呀貴都知道你同緊邊個人講野啦^^ 加油呀你xd
|
網主回覆
係..記好多野先煩!!
你又知我講緊邊個?
加咩油呀?? Posted at 2009-06-21 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
欣'' 於 2009-06-20 11:43 PM 發表:
下..你叫我呀?!我get唔到tim.. 咩野e起排牙呀!!好核凸呀-3-'' 我唔想甘快考完試/.\''
|
網主回覆
係呀!!你get唔到又點知我叫緊你呢!!
hehe...e起排牙黎笑得開心d呀ma!!
咁你記得e起排牙黎笑啦wo..
要開開心心咁呀!! Posted at 2009-06-21 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|