呢2日都好悶呀!!
琴日早上9點幾返到學校考tsa
super最勁!ko曬d女仔!
之後返到屋企又係到悶啦,
跟住同walkman去左湯文屋企,
去到冇野做,
又唔想打機,
之後問左民哥拎佢老婆個電話,
之後打左過去,
講左一陣野之後,
林住比返民哥聽,
點知民哥又扮野唔聽,
湯文又冇興趣聽,
之後cut左線啦!
又係到悶啦!
之後打比笑蓉仔,
林住叫佢帶埋我去飲,
點知佢唔帶,
跟住我比湯文聽,
湯文終於有興趣聽啦
本來湯文冇曬精神ge,
一聽左之後有返曬精神,
仲有講有笑忝!
湯文終於搵到佢ge目標啦!
恭喜曬!
之後佢地傾完之後,
我同walkman都差唔多走啦!
跟住我去左搭地鐵,
到左之後我落左地鐵行出去,
本來落微微雨ge,
跟住我林住淋雨返去算啦,
個天唔知係米玩野,
我愈行d雨落得愈大,
跟住返到屋企成個頭都濕左,
跟住夜晚冇野做,
又係到悶!
跟住琤姐同我講民哥有最新消息
話民哥可能係中2婷婷ge!
究竟民哥你中2婷婷定儀呀?
唔通你一腳踏2船?
呢個係一個迷!
不過我林都應該係儀嫁啦!
希望你2個有發展ge機會啦!
|