bblong
暱稱: ღ.。 龍仔*:.
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2016 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-09-05
乖仔篇
2010-01-08
2009-06-20
2009-05-31
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 348
今日人氣: 44
累積人氣: 4096
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 19 日  星期日   雨天

 

 


悶到爆 不安

呢2日都好悶呀!!
琴日早上9點幾返到學校考tsa
super最勁!ko曬d女仔!
之後返到屋企又係到悶啦,
跟住同walkman去左湯文屋企,
去到冇野做,
又唔想打機,
之後問左民哥拎佢老婆個電話,
之後打左過去,
講左一陣野之後,
林住比返民哥聽,
點知民哥又扮野唔聽,
湯文又冇興趣聽,
之後cut左線啦!
又係到悶啦!
之後打比笑蓉仔,
林住叫佢帶埋我去飲,
點知佢唔帶,
跟住我比湯文聽,
湯文終於有興趣聽啦
本來湯文冇曬精神ge,
一聽左之後有返曬精神,
仲有講有笑忝!
湯文終於搵到佢ge目標啦!
恭喜曬!
之後佢地傾完之後,
我同walkman都差唔多走啦!
跟住我去左搭地鐵,
到左之後我落左地鐵行出去,
本來落微微雨ge,
跟住我林住淋雨返去算啦,
個天唔知係米玩野,
我愈行d雨落得愈大,
跟住返到屋企成個頭都濕左,
跟住夜晚冇野做,
又係到悶!
跟住琤姐同我講民哥有最新消息
話民哥可能係中2婷婷ge!
究竟民哥你中2婷婷定儀呀?
唔通你一腳踏2船?
呢個係一個迷!
不過我林都應該係儀嫁啦!
希望你2個有發展ge機會啦!
 

發表時間:2009-04-19 06:26 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 bblong 的日誌)


Walk民 於 2009-04-20 05:43 PM 發表:
我又送個比你先>>>>>>>>  /\/\/\
  \湯文/蓉/∼
   \/\/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



湯ソ文`*] 於 2009-04-20 04:50 PM 發表:
做咩又拉埋我落水-3-"
我唔識游水架嘛-v-"
我既新目標係某人((你地應該唔識a_a"
估到話你地叻~~哇卡卡
下面個心心係送俾民哥的~

  /\/\/\
 ←\民哥/儀/∼
   \/\/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hok_123 於 2009-04-19 11:55 PM 發表:
大佬呀!!!!波菜佢話係"陳浚"個新目標係婷婷呀...唔係我呀!!!!!
都話唔係鐘意謝靜儀落!!!!要點先信= =''!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



欣'' 於 2009-04-19 10:27 PM 發表:
小民民真係衰啦..
1個搭2船..
不過我緊係支持小民民靜係中2儀儀啦..
話灑儀儀同小民民有感情D..
湯文佢要積極D先得嫁..
唔好要人地女仔開聲呀MA..!!
甘唔識做..點做大事呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



martinlocs 於 2009-04-19 09:54 PM 發表:
民歌真係花心,
湯文又搵到自己o既目標.......,
我係3C o既日子過得幾開心!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



super 於 2009-04-19 09:24 PM 發表:
我都系-6姐 ~.~
民哥真系勁呀
可以搞掂3C咁多令女~
真系羡慕啊 =v=
我撐你①腳搭②船嫁~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]