bblong
暱稱: ღ.。 龍仔*:.
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-09-05
乖仔篇
2010-01-08
2009-06-20
2009-05-31
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 348
今日人氣: 78
累積人氣: 4130
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天

 

 


2009-04-22 愉快

今日一返到去就比人捉頭髮,
真係黑仔啦,
比人捉左,
之後上返課室,
抽人tsa,
湯文,琤姐真係黑仔,
比人揀左佢地補上,
之後小息係到玩,
跟住到左物理堂,
我坐左係民哥前面,
民哥同我講話
儀話星期五約我地出黎玩
(但係我同呀程都唔知係米真ge)
(可能係民哥想約民嫂出黎借我地過橘)
跟住我同呀程笑到pk!
跟住我就係到問儀野啦,
民哥見到我同儀講野,
即刻叫停我,
問我星期五係米去踢波!
(其實佢扮野,係想左止我同儀講野,跟住就扮野話問我係米去踢波)
跟住我就話係呀!
之後程哥又係到講民嫂d野,
搞到民哥食醋,
攬住呀程,
準備打佢嫁啦!
之後程哥話知錯先冇事!
跟住我地程哥係到傾民哥同民嫂d愛情經歷!
搞到民哥怕羞,
面又紅,耳又綠
(係到唔出聲,可能林緊佢同儀d開心野,因為佢個口係係到笑緊ge)
跟住我地都唔想打擾民哥思春!
呀程就訓教,我就望住民哥係到流口水!
民哥早上返到黎仲同我講發現左一個天大ge秘密!
原來係同民嫂有關ge!
民嫂咩人都唔肯講,
靜係同民哥講左,
跟住我問民哥,
民哥又話唔講得比我知,要幫佢老婆保守秘密!
跟住我就唔免強佢啦!
佢地為民嫂著想,
我都登民嫂開心!
跟住到左閱讀課,
我話叫湯文休左笑蓉,
笑蓉仔就打我啦,
跟住余傑話3年冇仔生可以休得,
跟住我就話休得啦,
跟住笑蓉仔就話唔得呀!!
跟住仲兇我!
搞到我驚驚,
跟住今日冇曬林頭!
所以冇野打!
係咁先!
 

發表時間:2009-04-22 08:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 






訪客留言 (返回 bblong 的日誌)


WALK民 於 2009-04-23 09:39 PM 發表:
你咁想知........你咪自己問下佢囉!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jenny 於 2009-04-23 07:15 PM 發表:
龍哥你打野唔好成日都講跟住跟住又跟住..
好煩嫁..
係呢...
個秘密係咩姐..
我好想知呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vic886 於 2009-04-22 10:14 PM 發表:
--________--妳地講極都5厭r?
係渡講都冇用既,另1方都唔知,叫埋佢上黎傾la
(民哥好慘咁..佢1個人,我驚唔夠你地講,佢可能會做出.....)
想撮合就係班房搞大件事佢la(係人地背後講,係唔要得既行為0 0)
問清楚雙方先la,等陣搞大左,傷到感情就唔好la,最後1年,帶住遺憾分開,5多好wo 0________0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WALK民 於 2009-04-22 10:12 PM 發表:
咪玩啦...............
佢係陳嫂泥...........唔好賴落我到啦!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



浚 於 2009-04-22 10:08 PM 發表:
walkman...係咪認lor...全班都知lor...
唱番首歌先^^"


想 把 冰 山 變 改
( 無 謂 再 抑 壓 心 底 愛 )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



欣'' 於 2009-04-22 10:06 PM 發表:
咦XD"小民民好曳呀..
自己想約儀儀就想約啦..哈哈..
洗唔洗我幫你問佢呀?!
湯文唔休得蓉蓉呀!!!
蓉蓉就休得湯文-v-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蓉蓉 於 2009-04-22 09:28 PM 發表:
咩呀...你唔解左我既意思啦'
小民民頭先仲話佢唔係玩地下情喎...
點知轉個頭咪又係同儀咩咩咩- -+
我希望佢地快d可以係埋一齊xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WALK民 於 2009-04-22 09:26 PM 發表:
屌.....仆街龍....
又係到亂吹.......!!!!!
咪撚ON9啦!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



湯ソ文`*] 於 2009-04-22 09:23 PM 發表:
民哥扮哂野咁/.\
民嫂都已經接受左喇
仲係到扮唔認@@
唔駛怕羞架啵~
放膽去喇a_a
最多遲d請飲叫埋我=]
又係打心心既時侯~

  /\/\/\/\
<-\民哥/\儀姐/-
   \/  \/
祝民哥民嫂白頭到老^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



余傑^_^ 於 2009-04-22 09:20 PM 發表:
民哥民嫂發展地下情^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]