今日一返到去就比人捉頭髮,
真係黑仔啦,
比人捉左,
之後上返課室,
抽人tsa,
湯文,琤姐真係黑仔,
比人揀左佢地補上,
之後小息係到玩,
跟住到左物理堂,
我坐左係民哥前面,
民哥同我講話
儀話星期五約我地出黎玩
(但係我同呀程都唔知係米真ge)
(可能係民哥想約民嫂出黎借我地過橘)
跟住我同呀程笑到pk!
跟住我就係到問儀野啦,
民哥見到我同儀講野,
即刻叫停我,
問我星期五係米去踢波!
(其實佢扮野,係想左止我同儀講野,跟住就扮野話問我係米去踢波)
跟住我就話係呀!
之後程哥又係到講民嫂d野,
搞到民哥食醋,
攬住呀程,
準備打佢嫁啦!
之後程哥話知錯先冇事!
跟住我地程哥係到傾民哥同民嫂d愛情經歷!
搞到民哥怕羞,
面又紅,耳又綠
(係到唔出聲,可能林緊佢同儀d開心野,因為佢個口係係到笑緊ge)
跟住我地都唔想打擾民哥思春!
呀程就訓教,我就望住民哥係到流口水!
民哥早上返到黎仲同我講發現左一個天大ge秘密!
原來係同民嫂有關ge!
民嫂咩人都唔肯講,
靜係同民哥講左,
跟住我問民哥,
民哥又話唔講得比我知,要幫佢老婆保守秘密!
跟住我就唔免強佢啦!
佢地為民嫂著想,
我都登民嫂開心!
跟住到左閱讀課,
我話叫湯文休左笑蓉,
笑蓉仔就打我啦,
跟住余傑話3年冇仔生可以休得,
跟住我就話休得啦,
跟住笑蓉仔就話唔得呀!!
跟住仲兇我!
搞到我驚驚,
跟住今日冇曬林頭!
所以冇野打!
係咁先!
|