今日返到去第一堂上生物,
呀sir話d非洲人d頭髮係一條一條,
又戀ge,好似個鮑魚刷!
之後maths堂傻清發火,
不過冇人驚佢,
話罰抄之後又冇罰到!
到左D&T堂係到做通識,
冇冇聊聊就咁過左,
到左eng堂,
我大佬曾嘉欣比人搞到唔開心,
比人係到講佢同埋串佢,
跟住老劉唔知係米比鳳姐捉頭髮,
又係到講,
之後搞到我大佬好火!
3c班ge同學仔,
大家收下把口啦...唔該!
講笑還講笑,
唔好去到咁盡,
講笑玩下就冇野,
搞到要人唔開心好火咁就唔好啦!!
以後邊個男仔搞到我大佬唔開心ge,
我第一個屌7佢,
講明先啦,
唔好到時話冇面比啦!
大家講野小心d呀,
唔好再比我聽到咩龍嫂又性,
到時搞到我火左,就冇謂啦!
所以大家都係講返民哥民嫂啦!!
民哥同民嫂呢排進展得好快,
上次ge計劃民哥又實現曬啦,
依家民哥又有好多新招頂啦,
今日係張班相果到簽名,
仲有個 儀I粒U係到,
唉...想羨慕死我咩!!
|