bblong
暱稱: ღ.。 龍仔*:.
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-05
乖仔篇
2010-01-08
2009-06-20
2009-05-31
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 348
今日人氣: 31
累積人氣: 3937
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天

 

 


回憶 (榮幸共你做老友)

林返起係梁中..
由暑假班到到入左1c班..
依家同你地一齊升到f.3,,有好多回憶..
本來我地一班好地地ge,,
依家好似唔知變成點咁!!
就黎升班先搞到咁...為乜呀?
唔通唔可以好似以前咁咩??
果陣小6升中一果陣..
好唔捨得小學d同學..
根本唔想升中一..
但係升左中一之後..過左冇奈..
我覺得好開心..
因為可以識到一班比小學仲fd ge同學!!
依家到左f.3
我地班ge同學都識左大家3年..
相處左3年..
緊係有開心同唔開心嫁啦..
依家就黎要升中4..我好唔捨得3c..
比起以前..
3c班係我最唔捨得ge一班...
3c班都係我最開心ge一班!
岩岩升中一果陣個暑期班...
我地好多唔識對方ge...
暑期班果陣仲係到同個甩手佬(ken sir)玩緊..
跟住正式返學...一返到學校就睇下自己咩班..
一睇就係1c班...果陣我仲林住我入精英班E班ge!!
哈...真係好大ge林頭!!
不過如果依家比我揀...我都係會揀入1c班!!
因為我識左一班gd fd!!  識左你地我覺得好開心..
果陣第一日返學..
冇乜fd...識得我地班ge幾個!!
仲記得我同陳燦比人捉著底衫..
miss話如果下次在捉ge話就要我地係學校捰跑!!
我一放左學即刻叫呀ma去買底衫!!
過左冇奈..同佢一齊遲到!!
跟住miss奶又叫我地交換電話
每朝早打比對方叫醒佢..
6點半要係巴士站到等車!!
我同陳燦彩佢都傻..就係咁就識左陳燦!!
之後仲坐埋係佢格離!!
我地f.1返學冇奈..
之後我小學就話唔知咩咩日..
叫我地d舊生返去玩..
跟住我叫余傑陪我一齊返去..
果陣都係識左佢冇奈..
跟住余傑就話好啦..
到左晏周..我地就走..
林住去食m記..
見余傑陪我返小學我就請佢食m記啦..
依家余傑條友仔食完m記話冇呢件事!!
食完就同余傑去打波..果陣係第一次同佢打波!!
感覺幾好..不過果陣佢都唔係好識打!!
f.1岩岩返學冇奈....我地個個都係傻仔黎ge!!
邊有依家咁醒..識昆hugo..識飛鼻屎呀!!
果陣我地仲睇緊功夫學緊佢d粗口!!
之後玩奈左...
我就開始同呀程同秀哥玩啦!!
果陣我仲記秀哥係班長..
好乖仔ge!!但係同我地玩左之後..
我地3個就開始搞亂啦..
仲成立左一個偉哥旅行團!!
隊長當然係我龍哥啦
副隊長就緊係我地ge程哥啦!!
秘書我林唔洗多講啦,,大家都知係秀哥!!
果陣我地仲傻下傻下咁..
估唔到依家大家都大個仔!!
我仲記得walkman果陣玩monky架跌斷左隻手..
果陣返到黎係比人笑..
miss奶仲叫我照顧佢ge日常生活!!
有一日佢冇返學..
跟住miss奶問我:你有冇扶鄧學民去次所呀!!
我就答佢啦:有呀!!我仲見到佢著黑色底庫...佢條底庫仲甩線頭嫁!!
跟住成班就係到笑..包括miss奶!
到到miss奶笑完之後就同我地講
天日學民返到黎我地唔好話咩底庫甩線頭果d呀!!
跟住第2日walkman返到黎仲懞性性咁咩都唔知!!
果陣walkman識肥熙先ge..
之後就介紹左比我識..
跟住有一次唔知做咩同佢咬手瓜..
佢叫我3隻手指同佢咬啦..
我話好啦..林住試下!!
之後真係3隻手指咬贏左佢...
但係2年後ge今日...
佢入完羽毛球隊又入籃球隊..
係咁做體能,,依家佢都好大力!!
我林3隻手指都在做唔底佢啦!!
要用返5隻先得!!
雖然多粒lin份人咸咸濕濕..
但係有時都ok嫁!!
我仲記得果陣係坐hugo格離ge..
之後原來hugo都有玩巨商...
跟住就同佢係到傾..
傾傾下就昆左佢20蚊..
突然之間覺得好有成功感!
hugo份人傻下傻下..
昆佢易過借錢!!
原來佢仲成日覺得自己好令仔..
佢比我地班封為 Forever water fish!!
佢d on9事跡講都講唔曬呀!!
因為呢頭講完 果頭又會發生!!
希望佢以後都唔好做on9仔啦!!
雖然佢傻頭豬腦..但係佢都有自尊..有面子ge..
大家都唔好成日蝦佢啦...
同佢玩下就得..不過唔好去咁盡!!
仲有第2個比我地串ge人..
唔可以唔講..
呀融哥(唔知有冇打錯字)
成日都比我地串..
自從佢係班房new bc比人發現左之後..
bcy呢個名冇記錯ge話應該跟左佢3年..
佢呢3年係我地班唔易過嫁!!
佢一出聲就比人串..
雖然有時係佢捰黎..
但係我地都唔應該咁對佢..
佢都係想同我地fd姐..
佢都係想同我地成班一齊玩姐..
佢咁做冇錯嫁..
雖然佢係性賴..
但係性賴唔係得罪我地wo..
之前我地咁樣對佢好衰..
如果你係佢..你都會好辛苦啦!!
日日返學都冇人中2..日日返學都比人串!!
依家佢可能仲要留班..
希望佢今次考得好d...有得升班啦!!
果陣我地f.1到f.3都有好多好好笑ge事!!
個個咩都冇理..靜係掛住開開心心咁玩..
升到f.2果陣...我地班走左2個人!
迪迪仔,,同小浚!
就係咁就少左2個同班同學!!
但係我記得我地係多左super呢個fd ge!!
佢岩岩黎果陣我就識左佢啦..
佢科學堂果陣仲坐係我格離!!
跟住我就係到係咁同佢吹水..
之後就同佢fd左...直到依家都幾好!!
升左f.2之後...我差唔多次次坐d位都係同咸魚坐!!
但係咸魚份人唔睇樣都幾好...不過都係講下笑姐!!
佢有時對人真係幾好ge...不過係講野大聲左d姐!!
我都唔記得左佢因咩事比我同呀程叫佢咸魚...
我靜係記得果陣我同呀程係到改人花名..
跟住一講到佢我冇啦啦會聯想到咸魚..
呢個名都跟左佢好奈下..
果陣f.2..陳浚比人第一次傳同謝靜儀有野
之後仲比佢抓到塊面一條條痕
真係慘..
果陣我地班仲有多左waiyan..同陳杰元!!
但係依家陳杰元走左..
waiyan仲係到..
f.2都有好多好好笑ge野..
到左f.3
秀哥同李浚健都走埋..
之後仲冇讀埋..
秀哥走左之後..
我就開始多左同你地玩啦..
出街都一齊出..
我地第一次成班一齊去唱k..
好開心..玩得!!
我地去打邊盧...食韓燒..影貼子相..夾公仔..睇戲!!
呢d都玩得好開心..唔知你地覺唔覺!!
果陣我真係當曬你地個個都係gd fd
林住我地可以咁樣一世幾好呢..
但係依家好似變左好多咁..
f.1到f.3呢段時間..
可以話3年里面最開心同埋最唔開心ge一年..
因為呢年我地成班一齊玩..開心左好多!仲有好多野
但係過左今年我地就要分班..同埋我走左好多fd..
依家我地班又搞到咁..
好想好似之前咁!!
上到f.3之後我地班仲多花名,,
好似撚頭..咸魚..印第安..龍仔..大冬..牛屎...waiyan...哥c拉..bcy...my god...麗man..細冬...龜龜...純情小腸腸..程哥...波菜.巫mo..念欣...惠潔 嘉wai..cindy..婷婷..陳燦...月經師弟..傻婆儀..lo利..walkman...super...魚蛋頭..博打..少屁..暴龍..月經大師...water fish...美美...叔叔..曾曾
呢到就係我地3c班ge人..
自從f.3之後我地係班房到玩得真係好開心..
出街又多左...大家都拎個心出黎做fd!!
但係依家唔想變到咁lo..
我地呢3年有咁多開心野...
係下一個月就要分班啦..
唔通真係唔可以大家一齊玩埋落去咩?
我地班祭足球,籃球有贏過..有輸過
我地運動會接力次次都係最尾..
我地班比傻清話全級最差果班..
咁又點?但係我都係覺得我地班係最好ge..
因為我地班好團結..一齊玩果陣好開心!!
我地仲有個BUS族..
唔知仲有冇人記得呢?
果陣周圍約人打團戰..
成日都一齊玩信長...
林住可以有d作為..
但係我地個BUS族仲未可以發陽光大..
有點可惜!
我到左f.3之後..
可以話之前d fd走左好多..
秀哥同呀成走左..
係我覺得最唔開心ge事...
不過依家我仲有你地班fd..
日日同你地一齊玩..一齊串咀!
好happy...唔知仲有冇機會呢?
我地做得fd ge..都覺得一世嫁啦!!
之前會係到林...好多ge愛情都唔可以一世!!
但係我冇林過原來友誼都可能唔可以一世..
依家做得fd...係米應該拎個心出黎呢?
係米應該要信對方呢?
如果呢d都做唔到..咁樣就唔好叫做fd啦!!靜係信對方都做唔到...仲可以點?
千其唔好為左面子而同fd唉交..
同埋唔好次次都被動!!做主動個個又唔會死ge
林返起我地以前..
仲係傻仔果陣..仲未咁fd果陣!!
到到變左朋友仔....
朋友仔你還記得嗎?
我地真係有好多好開心ge回憶..
我地呢3年黎ge野點可以靜係用呢小小ge字就講到出黎呀!!
有d感情用字都表達唔到!!
時間真係冇幾多..
希望你地會好好地咁珍惜大家相處ge時間..
thx你地呢3年都陪我玩...
最後一年..
希望我地友誼永固!!

發表時間:2009-05-23 05:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 bblong 的日誌)


vic886 於 2009-05-30 03:40 PM 發表:
ha..
篇文真係好長好長..
but..回憶還是唔夠寫..
好懷念>好後悔,點解當時..唔偷拍多d相呢-- --"
回憶雖在腦海 可是不完整"
希望餘下時間 能留下更難忘的回憶..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



и╭ ☆【念】 於 2009-05-29 04:48 PM 發表:
系3C真系好開心,
識到你地,算系一種緣分。
你o既回憶好精彩wo,咁多趣事^ ^
希望3Co既朋友們開開心心,
最緊要要記得大家喔。
見到面,打聲招呼喔!=w="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



martinlocs 於 2009-05-28 08:31 AM 發表:
去我個blog留comment=)喔^﹏^!!~
有野睇呀!!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



咸魚 於 2009-05-27 05:00 PM 發表:
希望可以同大家一齊升上中4啦!!:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



湯ソ文`*] 於 2009-05-26 09:49 PM 發表:
希望可以成班一齊升上中4^^"
大家一定記住我丫^3^!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaka_14 於 2009-05-26 04:44 PM 發表:
係F.1到F.3真係有好多開心同唔開心的回憶!!
3C 我們永遠都唔會忘記的!!~.~友誼萬歲!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HUGO! 於 2009-05-25 04:40 PM 發表:
一定唔會唔記得..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WALK民 於 2009-05-24 07:54 PM 發表:
HUGO哥...多謝曬先喎!!
不過到時你可能唔記得左啦= =''!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



martinlocs 於 2009-05-24 07:11 PM 發表:
未開qooza個d 快d開喇......
起碼升上中四仲有個連繫!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tracy666 於 2009-05-24 06:15 PM 發表:
系F.1~~F.3真系好多回憶=]
真系好想一直停留系依家@@
因為系呢班太開心喇~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]