| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 7 日 星期四  |
悶爆  |
唉...今日上堂好悶啊
都無野玩既...
日日都咁悶...一個學期又過左啦...
好快就中二啦...
我既人生好悶...
上堂成日訓覺...
好彩老師5知..
上堂講粗口..
比人記左缺點...
今日差d比人記多次...
|
| 發表時間:2007-06-07 06:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ko. ′龍 於 2007-06-12 07:19 PM 發表:
|
|
|
傻kai欣 於 2007-06-12 07:00 PM 發表:
我打左la..不過打錯保安編碼..攪到冇左
最多聽日比返你睇
|
|
|
傻kai欣 於 2007-06-12 06:26 PM 發表:
|
|
|
傻kai欣 於 2007-06-11 08:52 PM 發表:
你好野...分明串緊我la...唔識寫(醜)字ge..龍''哥''
|
|
|
傻kai欣 於 2007-06-11 08:50 PM 發表:
|
|
|
ko. ′龍 於 2007-06-11 08:43 PM 發表:
真姐...你d牙呢係邊到酷架...
酷到口都嗅埋...我都想酷牙啊...
酷牙係米會酷d架...
|
|
|
傻kai欣 於 2007-06-11 08:36 PM 發表:
|
|
|
bblong 於 2007-06-08 08:52 PM 發表:
|
|
|
荔枝 於 2007-06-07 08:38 PM 發表:
下次如果你悶GE話,,,
就話我知NA…@_@
我一定會陪你=)*
|
網主回覆
你培我....咁好人...上多d黎啦...等我無咁悶...thx~ Posted at 2007-06-08 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻2妹 於 2007-06-07 08:35 PM 發表:
@@" E 我都有訓覺喎! 不過好彩我夠醒目 ! 老c唔g!嘻嘻 .....仲有呀! 我唔會做功課 ,不過我會抄功課 !嘻嘻!
就算老c見到,我都會話我做緊改正!幾正呀!
|
|