bblong
暱稱: ღ.。 龍仔*:.
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-09-05
乖仔篇
2010-01-08
2009-06-20
2009-05-31
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 348
今日人氣: 30
累積人氣: 3996
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 8 日  星期五   雨天

 

 


好累啊 感動

唉....今日無咩野做...

又係悶死人啊...

如果日日上課外活動都好似今日咁米好lo..

可以5洗咁辛苦...

今日返到屋企好累...

訓覺訓到7點先起身...

要考試5比打機..

悶死人....好悶啊...

日日返學無野做...

上堂咁悶...

唉...

發表時間:2007-06-08 08:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 






訪客留言 (返回 bblong 的日誌)


ko. ′龍 於 2007-06-09 02:48 PM 發表:
叫多d人上黎留言啦...thx~...真係好悶啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻2妹 於 2007-06-08 08:55 PM 發表:
@@你係咩課外活動呀? me係羽毛球= ="悶到死囉,仲有我上中文堂,個老c係咁講廢話囉,悶到我係到畫公仔= ="
我就快要考試啦 >< 真係慘呀!不過考完試之後有勁多假放,正到仆街!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我係獅藝...日每次都要做掌上壓...又要舞龍....好鬼死累...唉
Posted at 2007-06-09 02:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]