| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 6 月 10 日 星期日  |
好慘  |
唉...今日落好大雨啊...
心情都5係幾好...
又無得打機..
又要我溫書..
好彩我係房到訓覺..
佢地5知..
好多功課..
都考試啦..老師仲比咁多..
點溫書啊..嘻嘻
日日都咁悶..
快d考完試啦...
唉...考得5好就死啦...
好想打機同打籃球啊...
仲念著睇埋本書佢...
點知5比開機..
要我溫書...
|
| 發表時間:2007-06-10 06:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ko. ′龍 於 2007-06-11 05:46 PM 發表:
你條仆街...龍哥都5叫...搵 〔偉哥旅行團〕的人打你啊...
|
|
|
彥 於 2007-06-11 05:38 PM 發表:
嘩...~一開版就比人串..龍..好失威喎.....嘻嘻
|
|
|
ko. ′龍 於 2007-06-10 07:45 PM 發表:
無計啦...要整比d out d 既人睇...太新..d人5識用...好似啊頭龜
秀果d呢
|
|