bblong
暱稱: ღ.。 龍仔*:.
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-09-05
乖仔篇
2010-01-08
2009-06-20
2009-05-31
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 348
今日人氣: 31
累積人氣: 3997
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天

 

 


秀哥的展望 (廢話遍) 愉快

 今日返到學校好悶啊...

又係無野做...

科學堂靜係係到同啊秀秀係到傾計...

今日落好大雨...

我無帶姐...d 3濕晒...

我總於知啊秀哥個頭點解剪到咁.....

今日啊秀哥比左佢既展望比我睇...

我睇完之後...

覺得佢好光終耀組

比你地睇下...

           我的展望

呂荐秀 1c (17)

我的展望是做一位成功很成功的商人

因為商人是很成功的

我非常羨慕一位成功的商人

因為成功的商人可以搵好多錢

雖然錢不是萬能

但沒有錢就萬萬不能

所以我現在要很努力加油地學習商人之道  (奸商)

我想要開很多很多間店舖和請很多很多工人為我工作

而我自己就係享受這個世界的美

最好的是有一位美麗而大方溫柔賢良淑德的一位美人嫁給我

這就是我一生的展望~

哈哈....大家覺得點啊...呢遍展望

大家比下評價...留言啦

發表時間:2007-06-13 05:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 






訪客留言 (返回 bblong 的日誌)


WALK民 於 2009-04-28 07:56 PM 發表:
我知啦.........呀龍係你個XANGA COPY出泥嫁= =''!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好懶醒啦!!我自己打嫁...更何況我打呢篇野果陣秀哥都未打xg啦!!
Posted at 2009-04-28 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ricky 於 2009-04-28 07:33 PM 發表:
仆街丫-.- 你條友仔龍......幾時整我個作文上去架-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

N年前整左!!
Posted at 2009-04-28 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻kai欣 於 2007-06-14 08:23 PM 發表:
佢個頭有變到咩...??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ko. ′龍 於 2007-06-14 05:24 PM 發表:
嗯嗯...佢個頭剪到咁..
落雨個頭都5會濕..防水...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



彥 於 2007-06-14 05:07 PM 發表:
大半篇都係廢話=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



肥妹 於 2007-06-13 09:24 PM 發表:
-0-"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
親愛的......................................................................................................................................
............................................................................................................................................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙砵 於 2007-06-13 08:53 PM 發表:
篇野超on9...頭果幾句全部都係"成功的"==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ζ°夏葉ゞ源ღ 於 2007-06-13 07:03 PM 發表:
哇..
係咪真係佢做嫁?
有D無聊..
但作得5錯呀..
做商人要懂得傷人..好難做的..
係LA..咁佢個頭點解剪成咁?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



脆皮 於 2007-06-13 06:30 PM 發表:
cmcm=]]*~
真係好廢下播,,-00-
好低能,,><""呵2*~
聽日考試laa,,+油laa
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ko. ′龍 於 2007-06-13 06:09 PM 發表:
米係lo...
啊sir咁都5罵...
仲收埋佢忝...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]