| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 6 月 13 日 星期三  |
秀哥的展望 (廢話遍)  |
今日返到學校好悶啊...
又係無野做...
科學堂靜係係到同啊秀秀係到傾計...
今日落好大雨...
我無帶姐...d 3濕晒...
我總於知啊秀哥個頭點解剪到咁.....
今日啊秀哥比左佢既展望比我睇...
我睇完之後...
覺得佢好光終耀組
比你地睇下...
我的展望
呂荐秀 1c (17)
我的展望是做一位成功很成功的商人
因為商人是很成功的
我非常羨慕一位成功的商人
因為成功的商人可以搵好多錢
雖然錢不是萬能
但沒有錢就萬萬不能
所以我現在要很努力加油地學習商人之道 (奸商)
我想要開很多很多間店舖和請很多很多工人為我工作
而我自己就係享受這個世界的美
最好的是有一位美麗而大方溫柔賢良淑德的一位美人嫁給我
這就是我一生的展望~
哈哈....大家覺得點啊...呢遍展望
大家比下評價...留言啦
|
| 發表時間:2007-06-13 05:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
WALK民 於 2009-04-28 07:56 PM 發表:
我知啦.........呀龍係你個XANGA COPY出泥嫁= =''!!!!
|
網主回覆
唔好懶醒啦!!我自己打嫁...更何況我打呢篇野果陣秀哥都未打xg啦!! Posted at 2009-04-28 10:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ricky 於 2009-04-28 07:33 PM 發表:
仆街丫-.- 你條友仔龍......幾時整我個作文上去架-.-
|
網主回覆
N年前整左!! Posted at 2009-04-28 10:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻kai欣 於 2007-06-14 08:23 PM 發表:
|
|
|
ko. ′龍 於 2007-06-14 05:24 PM 發表:
嗯嗯...佢個頭剪到咁..
落雨個頭都5會濕..防水...
|
|
|
彥 於 2007-06-14 05:07 PM 發表:
|
|
|
肥妹 於 2007-06-13 09:24 PM 發表:
-0-"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
親愛的......................................................................................................................................
............................................................................................................................................
|
|
|
牙砵 於 2007-06-13 08:53 PM 發表:
|
|
|
ζ°夏葉ゞ源ღ 於 2007-06-13 07:03 PM 發表:
哇..
係咪真係佢做嫁?
有D無聊..
但作得5錯呀..
做商人要懂得傷人..好難做的..
係LA..咁佢個頭點解剪成咁?
|
|
|
脆皮 於 2007-06-13 06:30 PM 發表:
cmcm=]]*~
真係好廢下播,,-00-
好低能,,><""呵2*~
聽日考試laa,,+油laa
|
|
|
ko. ′龍 於 2007-06-13 06:09 PM 發表:
米係lo...
啊sir咁都5罵...
仲收埋佢忝...
|
|