| «‹ December 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
嗯嗯  |
今日考中文...
好易...55...
今日考完試...無野做...
去左網吧打機...
飛的去....
行到北橋失車...
未過北橋都30幾蚊...
唉....好彩我比定30蚊啊hugo...
到左北橋中間...
見到啊成佢地行路去....
去到...係咁加鍾...
仲念著2點返屋企....
返到屋企都5點幾....
今日成班人去打機...
好開心....但係d錢用得仲開心...
5洗一陣無晒...才散人安樂..
啊秀哥次次打機都5洗比錢..
次次都話5去...最後又去左...
但係佢次次打完都話好後悔...
啊秀哥去打機一毛子都5洗出...哈哈..
下次去打機我都5帶錢去...嘻嘻
|
| 發表時間:2007-06-15 08:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ko. ′龍 於 2007-06-16 09:08 PM 發表:
|
|
|
*YUKO 於 2007-06-16 02:21 PM 發表:
|
|
|
ko. ′龍 於 2007-06-15 11:43 PM 發表:
佢5帶錢去...
要我地請埋佢...
下次我都5帶錢去先..
|
|
|
牙砵 於 2007-06-15 10:50 PM 發表:
|
|
|
super 於 2007-06-15 10:46 PM 發表:
中文考試好easy 啲同學仔都識
而我.......
|
|
|
肥妹 於 2007-06-15 09:48 PM 發表:
打機唔好玩架.....-0-'''''-3-'''''
|
|