今日一起身就準備返工啦~~返工都係好似平時咁啦~偷偷地去左tst打機~之後先返公司呵呵~~下午又偷偷地係mk買左2條psp插電視既色差線~一條我用一條我表哥用買完之後坐車返公司收工~哇哈哈e份工真好收工返到屋企就試下條線先~有點失望~條線太短如果長d就好啦~~之後落左街買左野俾個寶貝仔~之後就去食飯~食完飯返屋企就帶寶貝仔落街屎屎尿尿~之後返屋企開msn同我個唔知係唔係女朋友既女朋友講清楚~不過我覺得佢唔會改~唔改就算啦~我會學習放抵唔好睇得太重~如果我都係接受唔到我會放棄~希望一次又一次變做失望可能我地真係唔夾~
|