♀啞甘♂
2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


畢業禮 分類: 未分類

                    ~畢業禮~                              

我又unhappy@_______@,又happy

我去到現場!!!!看到一羣穿着我們學校的學生!!!

原來是我校的聯校!!!!!後來發現沒有一個『美女』

!!!!!!!!後來聽聽下發現很悶很悶…………

悶到想唾>////<

今天我第一次花甲…………

我覺得做得0K哪^________^

希望你都喜歡哪    →     我拍了一些相片><

 

 

 

 






訪客留言 (返回 bbsheila 的日誌)


bettychan520 於 2007-06-24 09:50 AM 發表:
你冇打新既日記,
但係又要我留言!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

><..................我的意思是我回覆了你!.....................><
 
Posted at 2007-06-24 10:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



笑文 於 2007-06-23 09:57 PM 發表:
hello !
我e+好想見你啊
好想同你talk,
今日有d好唔開心嘅野...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

笑文是什麼開心事!!!^w^我可以分享你的開心事!!!我都很高興呀!!!>w<
Posted at 2007-06-24 10:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



seira2345 於 2007-06-20 11:16 PM 發表:
嘻~我來也...
你講得無錯,個畢業禮真係好悶,
你個花甲整得好靚靚呀... •▽•
你係車都有俾我睇...
我就整唔到喇...我都唔敢帶...
(會唔會太夜呢?!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

師父!!!!……我加了你是我的好友呀!!
你都加好嗎????我非常多謝你留言呀!!!!
我很高興>////<環有多謝你說我的花做得好
!!!!!!我閞心死了!!!!!!!!^__________^
要多多支持呀!!!!!!!
Posted at 2007-06-23 01:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



笑文 於 2007-06-20 08:44 PM 發表:
你都整得幾好,
我自己唔識整,
i think 會好2甩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我相信笑文做花甲!!!!
做多幾次>w<!一定好過我呀!!
!!!還有你留言我非常開心!!!!!!
要多多支持呀!!!!!!!
Posted at 2007-06-23 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小欣 於 2007-06-19 09:20 PM 發表:
CMCM`
其實我覺得你幾令女=]
我吾cute架..
都吾係太好人..
花甲幾好..
t,k有咩特別意義呢?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t和K的意義是KITTY!!!!是我很小就識的朋友名…………^.^
最後多謝你常常來看我的日誌!!!我很歡迎你常常來!!!!!!>.<
Posted at 2007-06-20 01:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bettychan520 於 2007-06-18 11:50 PM 發表:
戈個女仔係你黎嫁?
都唔似你!
(花甲戈個牙)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是啊!!!我覺得像我!!!!!!花甲美不美啊!!!!!多謝你留言!!!!!!>////<
 
Posted at 2007-06-19 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





bbsheila
暱稱: ♀啞甘~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-27
畢業禮
2007-06-14
2007-06-11
2007-06-10
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 31
今日人氣: 2
累積人氣: 555
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed