bbtheresa886
暱稱: [=theresa?!"
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
msn*
用新xg=]
冇"
喊..
@@"
文章分類
全部 (172)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
(;
2哥"
2哥條女"
3男2女"
=]
謝慧"
蟲"
aR嘉"
aR儀"
bb"
bb個xg"
cheapman個牛言餅"
f2+姐"
f2+姐新xg"
f3+姐"
f4既姐姐"
LiNg"
magg!e板板"
SIU忽"
龔憓"
寶怡"
大哥"
牙揮"
令女姐姐"
令女姐姐新xg"
正相既"
我個xg"
我個牛言餅"
周b"
徐嘉"
閃字"
雪糕"
婷babe"
婷babe個xG"
琪琪"
傻佬龜"
媽媽(慧)"
媽媽慧xg"
嘉板板[=`
豬仔"
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天
悶悶"

今日又番學....

悶死我"

放學個陣又要等媽媽~

不過今日快個琴日勁多!!

之後就等車車去abd*

同細b佢地!~!~

之後去左細b個個後樓梯坐,,,'''

坐左陣佢媽媽去街=]

本來我地去佢home既.......

但你佢媽媽話等牙妹番囉@@

咁講囉-0-

之後又坐坐到佢牙妹番就去左佢home=]

玩左陣就走左**

之後去左行街街!!!

行左陣就搭98番home~

但係媽媽話番小學!~!~

咁我就同佢番左小學=)

之後就番home la/\/\''

點解我要咁花心wo...................................

可唔可以好似bb咁呀???

我個心係中2邊個嫁?!

唉"

點解我中2你你又唔可以比次機會我wo???????????

點先可以比次機會我呀?/*

真的愛上了你~

刊登時間︰2006-12-19 06:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天
唉..

今日都係冇野做..

放學就同bb等媽媽"

等左好耐*

正到我好痛痛><"

之後等左一個鍾就唔等去左abd等*

之後上左細b到,,''

唉*/..

佢都唔中2我>3<"

之後佢仲同我講話你假囉sd d野!!!

係牙灰同細b sd嫁"

唔該唔好玩我啦~

之後媽媽話佢e+黎...

我地都就走"

算等佢*

之後行左陣@@

大約6點幾番home****

刊登時間︰2006-12-18 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天
sOr"

sOr牙fd豬...

琴日冇打xg呀"

因為father要睇波*

咁就冇打到la~

講番琴日先,,,''

bb黎左利東玩!!

因為佢想睇葉志個樣/\/\''

等左佢三粒鐘囉><"

係度食西北風>3<"

之後我地去左公園坐坐!~

冇啦啦有條粉皮影我地相同根住我地囉@@

都唔知佢係咪on99既=]

好想打爆佢囉....

我地去abd佢有根q住我地wo"

之後佢見到我地同細b講野~

佢即刻走囉"

呢d咪叫做死9囉=)

講番今日...

我2點幾同媽媽去左大街"

因為買野,,''

so要bb等我*

sOr的!

之後到左就同bb去左行街街la**

之後有見到條粉皮囉"

佢見到我d +姐佢又走佬!!

又係死9"

我地今日又行下坐下咁~

冇野做嫁-0-

行到5點幾走番home la"

刊登時間︰2006-12-17 06:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天
悶..

今日係school悶死我la..

又冇野做wo"

之後放左學去左abd搵葉志*

去到唔見佢囉"

之後比細b串!

話你條仔呢~

咁講囉-0-

之後佢有等我嫁,,''

等到2點><"

我地2點30先去!~

唉*/..

算la@@

唔緊要=]

之後行下行下細b冇啦啦打比我囉!!!

佢話上黎傾下野咁囉......

之後我問bb n媽媽去唔去*

咁之後我地話去牙灰就黎接我地=)

玩死佢/\/\''

wakaka~

笑死我la*****

之後大約4點45走去搭98番home!

刊登時間︰2006-12-15 06:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天
去左街"

今日1點幾同bb n媽媽去左cb影相相...

影得都幾令下嫁"

因為係我地3個第1次一齊影=]

影完之後去左abd食野,,''

食完之後再上左bb home玩*

玩到5點45就走左la~

番到home媽媽打比我佢話想走佬牙!!

之後我唔知點好囉!~!~

今日洗左我好多$$呀><"

洗左都有$90呀>3<

係真的@@

不過都唔緊要la,,

今次d相相影得咁好=)

刊登時間︰2006-12-14 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]