| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 12 月 31 日 星期日 
| 一陣去倒數呀" |
今日都係冇野做..
只係打電腦"
之後到左1點幾同媽媽n哥哥出左abd食野n行街,,''
食完野就行一陣~
之後就番home*/..
又係打電腦!!!
冇咩做""
我e+係到等緊bb番黎!~!~
之後一齊出去倒數=]
唔講住啦*/..""
我要食飯啦~~~
食完之後去倒數啦/\/\''
好開心呀=)
|
| 刊登時間︰2006-12-31 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 30 日 星期六 
| 冇野做.. |
琴日成2點幾先zzz呀!!!
今日一早8點細b打黎= =
正到我都起左身=3=
之後又再zzz番*/..
之後12點佢又打黎"
之後又zzz番~
之後到左1點幾起左身!~!~
之後玩電腦,,''
msn仲係on唔到>/\<"
之後換33去下面間茶樓食野...
食完之後出左abd行街**
行左一陣就番home""""
之後玩電腦!!!!
好開心......
因為on到msn啦/\/\''
之後傾電話啦=] |
| 刊登時間︰2006-12-30 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 29 日 星期五 
| 悶悶悶><" |
今日係home悶死我...
msn仲係開唔到囉><"
都唔知點解人地on到我on唔到囉*/..
唉,,''
悶死我~
咁就同媽媽同哥哥去左abd食野同行街!!!
日日都係咁>3<"
我自閉多聽日就可以同bb去街啦!~!~
因為佢番黎同我一齊倒數呀/\/\''
好開心呀=]
有得見番bb同佢呀*****
我冇見你地5日啦>/\<"
過埋聽日就係6日啦!~!~!~!~!~
好想快d倒數呀""
可以見番你地=)
呢幾日冇見你好似冇見你好耐咁~
真係好唔開心嫁*/..."
唉,,,,,,,,,,
希望快d去倒數啦~~~~~~ |
| 刊登時間︰2006-12-29 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 28 日 星期四 
| 出左mk~ |
今日一早比細b個電話起q身左..
你係咪on9嫁咁q早打黎= ="
之後zz到zz唔到><"
之後起左身,,''
開電腦又on唔到msn wo**
悶死我啦-0-
之後等到12點同媽媽出mk行街~
買左好多野呀=]
開心*/.."
行到5點就去搭車""
行到好累累呀>/\<"
不過今日出左mk都值得啦/\/\''
好想快d倒數呀........
因為可以同你一齊過呀!~!~
love爆你!!! |
| 刊登時間︰2006-12-28 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 27 日 星期三 
| 又自閉啦>/\<" |
唉...
今日又自閉啦*
又係同媽媽n哥哥去abd~
食野同行街咁囉!!!
日日都係咁點過呀!~!~
help,,''
快d番啦bb"""
我好掛住你呀呢幾日*/..
我等你快d番黎同我去倒數嫁=]
ka/\/\''
不過聽日唔會自閉嫁啦******
因為同媽媽出旺中行街街呀=)
so勁開心囉@@
因為我可以買野呀^3^
ka..........
今日唔知點解on唔到msn牙>/\<"
正到我今日好悶><"
琴日我睇高朋x坐佢講牙dee都可以比次機會牙花啦"...
點解你唔好似牙dee咁比次機會我wo*/....."""
你唔試下又點知唔得wo>3<"
我真係好中2你嫁~~~ |
| 刊登時間︰2006-12-27 05:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 35 | »
|