bbtheresa886
暱稱: [=theresa?!"
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
msn*
用新xg=]
冇"
喊..
@@"
文章分類
全部 (172)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
(;
2哥"
2哥條女"
3男2女"
=]
謝慧"
蟲"
aR嘉"
aR儀"
bb"
bb個xg"
cheapman個牛言餅"
f2+姐"
f2+姐新xg"
f3+姐"
f4既姐姐"
LiNg"
magg!e板板"
SIU忽"
龔憓"
寶怡"
大哥"
牙揮"
令女姐姐"
令女姐姐新xg"
正相既"
我個xg"
我個牛言餅"
周b"
徐嘉"
閃字"
雪糕"
婷babe"
婷babe個xG"
琪琪"
傻佬龜"
媽媽(慧)"
媽媽慧xg"
嘉板板[=`
豬仔"
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天
一陣去倒數呀"

今日都係冇野做..

只係打電腦"

之後到左1點幾同媽媽n哥哥出左abd食野n行街,,''

食完野就行一陣~

之後就番home*/..

又係打電腦!!!

冇咩做""

我e+係到等緊bb番黎!~!~

之後一齊出去倒數=]

唔講住啦*/..""

我要食飯啦~~~

食完之後去倒數啦/\/\''

好開心呀=)

刊登時間︰2006-12-31 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天
冇野做..

琴日成2點幾先zzz呀!!!

今日一早8點細b打黎= =

正到我都起左身=3=

之後又再zzz番*/..

之後12點佢又打黎"

之後又zzz番~

之後到左1點幾起左身!~!~

之後玩電腦,,''

msn仲係on唔到>/\<"

之後換33去下面間茶樓食野...

食完之後出左abd行街**

行左一陣就番home""""

之後玩電腦!!!!

好開心......

因為on到msn啦/\/\''

之後傾電話啦=]

刊登時間︰2006-12-30 06:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天
悶悶悶><"

今日係home悶死我...

msn仲係開唔到囉><"

都唔知點解人地on到我on唔到囉*/..

唉,,''

悶死我~

咁就同媽媽同哥哥去左abd食野同行街!!!

日日都係咁>3<"

我自閉多聽日就可以同bb去街啦!~!~

因為佢番黎同我一齊倒數呀/\/\''

好開心呀=]

有得見番bb同佢呀*****

我冇見你地5日啦>/\<"

過埋聽日就係6日啦!~!~!~!~!~

好想快d倒數呀""

可以見番你地=)

呢幾日冇見你好似冇見你好耐咁~

真係好唔開心嫁*/..."

唉,,,,,,,,,,

希望快d去倒數啦~~~~~~

刊登時間︰2006-12-29 06:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天
出左mk~

今日一早比細b個電話起q身左..

你係咪on9嫁咁q早打黎= ="

之後zz到zz唔到><"

之後起左身,,''

開電腦又on唔到msn wo**

悶死我啦-0-

之後等到12點同媽媽出mk行街~

買左好多野呀=]

開心*/.."

行到5點就去搭車""

行到好累累呀>/\<"

不過今日出左mk都值得啦/\/\''

好想快d倒數呀........

因為可以同你一齊過呀!~!~

love爆你!!!

刊登時間︰2006-12-28 06:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天
又自閉啦>/\<"

唉...

今日又自閉啦*

又係同媽媽n哥哥去abd~

食野同行街咁囉!!!

日日都係咁點過呀!~!~

help,,''

快d番啦bb"""

我好掛住你呀呢幾日*/..

我等你快d番黎同我去倒數嫁=]

ka/\/\''

不過聽日唔會自閉嫁啦******

因為同媽媽出旺中行街街呀=)

so勁開心囉@@

因為我可以買野呀^3^

ka..........

今日唔知點解on唔到msn牙>/\<"

正到我今日好悶><"

琴日我睇高朋x坐佢講牙dee都可以比次機會牙花啦"...

點解你唔好似牙dee咁比次機會我wo*/....."""

你唔試下又點知唔得wo>3<"

我真係好中2你嫁~~~

刊登時間︰2006-12-27 05:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]