bbtheresa886
暱稱: [=theresa?!"
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
msn*
用新xg=]
冇"
喊..
@@"
文章分類
全部 (172)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
(;
2哥"
2哥條女"
3男2女"
=]
謝慧"
蟲"
aR嘉"
aR儀"
bb"
bb個xg"
cheapman個牛言餅"
f2+姐"
f2+姐新xg"
f3+姐"
f4既姐姐"
LiNg"
magg!e板板"
SIU忽"
龔憓"
寶怡"
大哥"
牙揮"
令女姐姐"
令女姐姐新xg"
正相既"
我個xg"
我個牛言餅"
周b"
徐嘉"
閃字"
雪糕"
婷babe"
婷babe個xG"
琪琪"
傻佬龜"
媽媽(慧)"
媽媽慧xg"
嘉板板[=`
豬仔"
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天
有xg啦"

好開心呀...

我有xg啦=]

不過未正好*/..

d英文xyz呀>/\<

我會加油正令個xg嫁!!

正完比你地睇"""

thz媽媽慧幫我正!~!~

今日好q悶,,''

日日我地都係咁*

放學又係咁~

唉@@

我好中2你呀!!

我只係想見到你=)

但係日日都見唔到你wo**

只係想去搵你^^

同你傾msn真係好好笑同好sweet咁,,''

但係中2你又點wo!~!~

你都唔會中2我嫁la><

愛死你嫁=]

刊登時間︰2007-01-10 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天
冇"

今日都唔知做咩覺得好唔知想點咁..

唉,,''

都係唔好唸咁多啦*/..

係學校又悶wo~

想死><"

放學同佢地出左abd食野.行街!!!

之後番home!~!~

刊登時間︰2007-01-09 06:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天
悶爆><

今日係school悶爆...

冇野做,,''

細b就同我講話我比人打""

之後我話下唔會掛~

不過我唸都冇事既!!

細b幫我呀ma!~!~

哈*/..

放學就出左abd=]

之後食野.行街-0-

日日都係咁><

好悶呀-3-

悶悶悶..........

刊登時間︰2007-01-08 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天
冇出街>3<

今日成日係home都冇出過街..

只係係home玩電腦同NDS""

so勁悶*

bb問我去唔去荃灣,,''

我話唔去~

因為唔想去呀!!

sOr*/..

我點都唔會中2你嫁啦!~!~

因為你肥呀**

我唔會中2 d肥人嫁=]

哈..........

一陣冇得玩電腦呀>/\<

因為father睇波"""

so玩NDS呀=)

呠呠/\/\''

刊登時間︰2007-01-07 07:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天
行街=]

今日zzz到12點...

之後on msn""

唸住add bb既,,''

但係佢個到打去左街*

之後我問媽媽慧bb去左邊~

佢話唔知*/..

之後我咪去換3囉!!

因為出abd食野呀=]

食完就同bb去行街!~!~

行到好悶@@

之後到到5點幾細b佢地先岩岩打黎= =

問我地係邊之後叫我地上去-0-

之後咪上左華富囉*****

到左6點我就去搭車!!!

sOr呀bb今日要你洗$$又咯黎.....

妖..

e+勁僧你呀~

又唔知自己7 wo*

勁唔想同你玩囉!!

你知唔知嫁!~

仆街.死8婆=]

刊登時間︰2007-01-06 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]