今日返工~沒咩心機~ 放早~ 出左去影相 影win~~party 識ge~
Dinner 係ssp 食埋先返家 夜晚繼續出相 出番4月24日~馬灣公園 阿花d 私影相 model 揀左107張相~~執到好累 http://www.fotop.net/bbyam/20100424j