隔左咁耐先打返qz......支持下bo ^3^ 今朝07am醒左 08:30返學校留數...竟然同我落大雨!!! 係學校比人放飛機>_< 快畢業lu... 〔〔再見〕〕la朋友們 T_T ComMent 丫5該:D