2010 年 6 月 21 日 星期一  |
| 炎炎夏日最好去游水.. |
分類: 未分類 |
大家好!!!
我係包弟((康樂
金次我想攪個活動
石老師好似唔知-,-
不過唔緊要喇xdd
我想係星期6游水..
去將軍澳泳池
大家想咩時間就同我廣喇
想去就打比我or同我廣喇
|
|
|
ok0060 於 2010-07-29 10:42 PM 發表:
comment=]
|
網主回覆
==
去喇........ Posted at 2010-06-23 04:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|

  MySpace Playlist at MixPod.com
|
|