成個黎拜冇打BLOG-.-
琴日US轉時間(快一個鐘)
今日7:10去等車 個天好光..平時好黑
跟住8點幾到番到學校.. 同D KID打波
跟住上課室.. TEST 左2堂 第三堂教書
LUNCH坐係BENCH吹風 :D
跟住SCIENCE 又有TEST PE打波
放學見冇人打波同好大風所以都係走佬好過*
我部電腦....個喇叭百幾 有鼓 =]
琴日我地呢到地震-.-
個時大約8:05PM 食緊飯-_-冇啦啦搖得好勁..
一睇就知係地震 不過都唔算震左好耐 10秒到 聽人話係5.6級
今日Halloween Happy Holloween!!
我地學校D人係到染髮..不過個D一洗就甩
LUNCH TIME唔打波..坐係BENCH到嘔
跟住放學去打波..打到5點走*
唔去TRICK OR TREAT啦 原本諗住同姑姐去STONE TOWN
琴日同人去左老人院打波 本來諗住叫人出黎行DOWNTOWN..但冇人肯出 SHIT* 玩PUSH UP..TOTAL差唔多做左130幾下-.- 做到死死下/.\ 跟住去左個FD既屋企..玩左陣PS2同電腦大約5點半就走lu*
本來諗住叫人出黎行DOWNTOWN..但冇人肯出 SHIT* 玩PUSH UP..TOTAL差唔多做左130幾下-.- 做到死死下/.\ 跟住去左個FD既屋企..玩左陣PS2同電腦大約5點半就走lu*
玩PUSH UP..TOTAL差唔多做左130幾下-.- 做到死死下/.\ 跟住去左個FD既屋企..玩左陣PS2同電腦大約5點半就走lu*
做到死死下/.\
跟住去左個FD既屋企..玩左陣PS2同電腦大約5點半就走lu*