beNz131
暱稱: beNz
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
最新文章
10-12-08
9-1-08
6-12-08
5-19-08
5-14-08
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


10-11-07 分類: 未分類

琴日放學同THOMPSON去買鞋..佢買左對addidas..銀白色 

跟住去左吳思明屋企..玩左陣NICO番左黎

跟住我地就走左..個時大約6點到..

跟住去左LIbrary..玩7點到8點..

玩完坐車番屋企..番到屋企個時9點-.-

今日7點出門...等N CAR 上左車又見到EMMA..日日都見到佢= =

跟住番到學校走食早餐..跟住走去上堂..

頭三堂冇野做..LUNCH去打波..

5打4..都係到SM人地..haha

跟住個二堂冇野好寫...PE要量背隻..量完可以打波..

跟住放學..去士多食左D野就走人



2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


10-9-07 分類: 未分類

SORRY-.-!!

好耐冇打BLOG..因為前幾日出街唔得閒黎Library :]

今日番到學校去食早餐..一樣好似平時一樣咁難食:X

食完上堂 頭三堂冇咩野好講...

lunch打波..一個二個都冇心機打-.-

跟住MATHS..係到做HIGH POINT

跟住SCIENCE又變左係到上MATHS-.-

跟住PE啦..去踩單車..好無聊

跟住放學..今日早放呀..因為唔知D TEACHER放學要做D咩.

跟住放學去NORTH BEACH 打波啦..又2:30打到4:30走左

61:55 慘敗XP

跟住放學走人啦**

POST下手機影左個D相先*V*

星期六我八叔黎我屋企..佢部車 好型 :D

     

                      

星期日同我UNCLE,PAULINE,我SISTER 去左SAN BRUNO DOWNTOWN睇鞋

    

  

呀PAUL個傻系LOOK-.-              係MAGANZINE睇到-.-                  

                                          笑左我5分鐘-_-

      

 



2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


10-4-07 分類: 未分類

唔講今日..講下琴日先*

琴日番學有個新同學黎左-.-

睇個樣好似好有米*v*

就係今日 見到佢坐私家車番學A_A

放學打波..俾人串 係到玩街頭扮撚晒野-.-

跟住打打下..見到有班黑鬼婆係到打交

大約10個打2個到啦= =打得好激烈xp(好後悔冇錄低佢)

跟住有人報警有人制止佢..

過十幾分鐘先有警察黎-.-辦事效率真係慢:p 班警察黎到D黑鬼都走撚晒囉v___v

跟住自己番屋企:)

今日番學- 頭三堂大多數係到訓

跟住lunch打波 冇啦啦天空好撚嘈..

原來有D戰機經過-.-本來冇理佢..點知愈黎愈多...嘈到仆街

以為打仗...點知原來係紀念某位人兄己做= =

好無聊囉..又嘈到仆街..跟住放學走人啦..冇打波*

打左咁多留下CM好wor/.\