SORRY-.-!!
好耐冇打BLOG..因為前幾日出街唔得閒黎Library :]
今日番到學校去食早餐..一樣好似平時一樣咁難食:X
食完上堂 頭三堂冇咩野好講...
lunch打波..一個二個都冇心機打-.-
跟住MATHS..係到做HIGH POINT
跟住SCIENCE又變左係到上MATHS-.-
跟住PE啦..去踩單車..好無聊
跟住放學..今日早放呀..因為唔知D TEACHER放學要做D咩.
跟住放學去NORTH BEACH 打波啦..又2:30打到4:30走左
61:55 慘敗XP
跟住放學走人啦**
POST下手機影左個D相先*V*
星期六我八叔黎我屋企..佢部車 好型 :D
星期日同我UNCLE,PAULINE,我SISTER 去左SAN BRUNO DOWNTOWN睇鞋

呀PAUL個傻系LOOK-.- 係MAGANZINE睇到-.-
笑左我5分鐘-_-
|