| «‹ November 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 2010-01-21 |
分類: 未分類 |
今日又系無無聊聊甘過左一日~~~
上堂4訓訓下覺~~比人畫左我一笔~~~
顶~~
lunch睇打波~~3Cvs2C
有股冲动都系想同之前一班D人加油~~~
好勁啊~~~
加油加油~~~~~~~~``
|
網主回覆
死人陳姑娘~~~~ Posted at 2010-01-22 06:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|