昨晚去左筌弯行花市~~~~
好多人~~~~龟爬甘慢~~~逼到你啊.
行行下見到一個财神~~~之后
同Dfd差包剪拓~~~输左去問他儸電話~~~~
虽然有D无聊但戏都幾好玩嫁~~~~
笑死我~~~~問左個财神:"點解你甘瘦嫁?财神5系都系好肥既咩???"
之后差输左又系条街度對住個人仔既纸牌唱~~:"我對你爱爱爱不完~~~~"
搞到超多人望住~~~~~好樣衰啊~~~~~