嘩~太懶na~好多日都冇打Xanga~5梗要~E家打番
12月18日
聖誕聯歡
番學校開派對~但係入校門都要DO機扎頭髮~係咪弱智aa
都5係好記得做過d咩na~野食11點先到~食到咁上下我地就玩~
"辣辣壽司"我係第一個輸=.=''''' 嘩.....攻鼻攻到媽媽也認不得~
之後到佢地玩~我想講飯碗食到超級核突lo~Simon輸左~
笑到金牛扒晒地@v@~玩食晒d壽司~汁好野~
就播番去女行d相出黎睇~笑死我地~之後幫手搬d班服上智冰家~
韓峻峘冇J的~樹熊同Simon就得番半條J~去智冰家玩到4點幾5點就歸家呢~
12月20日
澳門回歸
亦都係校友會辦的"扮野派對"~
好慘aa~俾玻璃剷到小腿~流血不止~好在~
有金牛"棵草"幫我買野黎消毒~巧細心喔^3^(諗得過aa...牛妹)
去左P.P.島食野~再番學校佈置~搞到5點幾上5樓換衫化妝~
5小花超索的......哈哈~
我同金牛文敏做司儀~可謂做得最差ge司儀呢~不過又幾好玩wo~
最瘀ge係我好大聲叫左"有請陳文靜[小姐]出黎為我地唱歌"一擰轉麵~
男仔黎ge!!?? 笑到我呀...坐左係地下~狂say sorry~
真有夠攞命~瘀到爆~主席仲索~扮完"婦科聖手"再扮"跳皮俏護士"
你5係主席~乜Q獎都俾你攞晒~哈哈~笑鬼死我地NA~
我地4小花win左組合獎$500大元~飯碗個地盤Look~笑到肚痛~
都win左個屈機大獎$100大元~咁我地就有600蚊唱K基金na~
呢晚我地去左"天外天"唱K~文敏飲5夠2個中就貓鬼左~今次仲顛過上次~
係到meet膠人~連我都meet~又係到大叫又大笑~成班野都驚左佢~
佢坐左邊d人就坐右邊~後尾佢同樹熊玩檸檬~互質大家塊麵~
笑鬼死我地na~智冰笑到肚都痛埋~戈死飯碗~狂抽Y妹水~
最後智冰,,Y妹,,飯碗,,樹熊走先~鳳c-停送我同文敏番屋企文敏去我到訓~膠慧自己走~
---就此完結---
|