話咁快就又到大年初一NA
又大一歲NA
歲月不留人
誰人會留得住我
係呢到祝大家新一年
心想事成
考到自己理想GE大學NA
祝大家幸福
^3^
5講咁多住NA
睇相算NA
我懶5想打NA
...HeHa...
+
++
+++
好少年初一會咁齊人,,今年個個都5使返工,,去左馮記飲開年茶
跟住去親戚到拜年
親戚個BB,,超得意aa >3<
超可愛的BB仔 "響"海明居個門口到留影