12月24日 平安夜
成班野去左氹仔龍環葡韻~過橋凍到aa,,攞命~
戈到蚊都5多2隻~不過都有人係到影相~
我地玩"抹車"度過我地ge平安夜~"呢到規句好嚴架"
從來都未試過~原來感覺係咁ge~
佢地超衰~係到咁耐就串足文敏咁耐~笑死na~
之後齊齊買野拎去水塘到食~
係到講笑~笑到我同Y妹肚痛~
2點幾到就番屋企Lu~
平安夜由此過
12月25日 Merry Christmas
金牛終於回來了~晚上去了"一樓"到打邊爐~
又係到講笑~笑到我地肚都痛埋~
多謝智冰的聖誕禮物& X'MAS card~thx.....^^
打完邊爐~我,,Y妹,,文敏用雙腿步行回家~是關真係食到好飽~
我地同文敏分開之後~同Y妹一路傾計~
傾到去廣福安個公園到坐~一直傾傾到2點~
跟住先番屋企~但係我成5點先訓~晚晚都係咁真係5得掂......><
|