lee兩日我過左表哥到*..哈哈可以玩電腦la..
我成日同我兩個表哥打機..but我好屎呀''比佢地笑///
今日去左香港仔買褲褲a鞋呀..convrse*
去camp有鞋la..
蔡sir都好,見我唔合格比多一分我..because我寫錯字'''
其他都ok..唔洗比人小我..哈!
下次比心機d...