今日放學要補TSA呀,但好悶呀...之後MISS喊呀..無奈..佢仲罵我地,不過我地都有唔岩...SORRY呀!之後放左學我唔見左8達通呀...好可憐呀我,比我媽媽小我...55..唔開心呀,好想打人呀!打死你..打死你..
今日我同K恵去游水呀....
我咁笑佢唔識游水....
哈哈!