| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 4 日 星期一
|
| |
|
Opening Ceremony*)":
|
Today Is Opening Ceremony...
啤啤獻唱.......哈哈 cilck呢到 就可以聽laa,,
'* ♬♩ ♬♪ ..
同學各位 找個位 這是你的開學禮
往前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮!!!!!
明天總會是個新學期 終生制!!!!!!!
(哈哈哈..........死蠢..比我呃左!!)
高二既生涯終於要結束了..
可以說是[ 過5關斬6將] ..
大家都穿新校服新鞋...
迎接新學期的開始..
今天起我是一個高三的學生啦@!
有一種高高在上的感覺..
因為只有企係初中果堆..
我先會真真正正感覺到自己原來已經大個啦..
壞消息..
我地個揸fit人係cheap chan ..
咁就真係大家攬住一鑊熟.. 
佢d冷笑話真係凍得死人!!
算...忍受!!!人生不如意既事10常89..
我都係面對現實把啦!!
乖乖地做番個好學生..
希望今年可以有一番作為!!!!
|
| 刊登時間︰2006-12-21 09:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
DING 於 2006-12-22 05:05 AM 發表:
作為我諗你冇咩ga la!
作動就有你份,,,,呵呵....
|
|