°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 16
累積人氣: 966
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2006 年 9 月 4 日  星期一

晴天    

  Opening Ceremony*)":

Today Is Opening Ceremony...

啤啤獻唱.......哈哈  cilck呢到  就可以聽laa,,

 '*  ♬♩ ♬♪ ..
同學各位 找個位 這是你的開學禮
往前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮!!!!!
明天總會是個新學期 終生制!!!!!!!

(哈哈哈..........死蠢..比我呃左!!)

高二既生涯終於要結束了..
可以說是[ 過5關斬6將] ..
大家都穿新校服新鞋...
迎接新學期的開始..
今天起我是一個高三的學生啦@!
有一種高高在上的感覺..
因為只有企係初中果堆..
我先會真真正正感覺到自己原來已經大個啦..
壞消息..
我地個揸fit人係cheap chan ..
咁就真係大家攬住一鑊熟..
佢d冷笑話真係凍得死人!!
算...忍受!!!人生不如意既事10常89..
我都係面對現實把啦!!
乖乖地做番個好學生..
希望今年可以有一番作為!!!!

刊登時間︰2006-12-21 09:15 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)


DING 於 2006-12-22 05:05 AM 發表:
作為我諗你冇咩ga la!
作動就有你份,,,,呵呵....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]