2007 年 3 月 14 日 星期三
愛.回家
畢竟..快要畢業了!! 為什麼在我的身上好像看不出高考的氣氛呢? 時間越來越緊迫了!! 每天過著有規律生活.. 不能改變的 ..就學會去接受!!! 距離畢業考還有多少天 ?!! 還有35天..我們班現在已經開始倒數了!! 真的需要努力!!
<<向世界出發>>.. 好正呀!! 領略到好多人生意義.... 今期係謝霆鋒帶我o地向世界出發.. 去到柬埔寨同我o地一齊以 [愛.回家]...
在柬埔寨..大約有六十萬個街童.. 他們每日走上街頭.. 以各種形式為生活掙扎求存!! 在暹粒市酒吧街消遣的遊客.. 是這些街童最重要的經濟來源!! 十四歲的Koo仔在酒吧街上賣書.. 賺錢養屋企..養自己!! 只要每賣到一本書..就可以賺到一蚊美金!! 如果賺不到錢..就無錢交學費!! 而當年只得十六歲的謝霆鋒.. 亦是因為當時家庭經濟出現問題.. 而決定出來社會做事!! 謝:「當時我只是知道如果我有機會去賺錢.. 我好樂意..無論那件工作是什麼.. 我好想盡快可以賺到錢.. 而不是完全投靠屋企人.. 完全「攤大手板」拿錢...
怎麼覺得做善事的霆鋒特別帥!