2006 年 7 月 31 日 星期一
幸運地可以升班..
\("一口一)/ 今天早上eyes跳過不停.. 嚇死我la!! 嗯..雖然說..我對自己也沒有太大的信心! ''不能升班'' ..當然唔想係成績表上出現啦... 不敢想像!!!!!!!!!!!!!!!!!!
幸運地..可以升班.. 但係有d同學要留班a~ 見到佢地眼睛都哭紅啦.. 很難受!!!!!!!!!!!!! ...可是...我又不能做些什麼!!----!!!!
我只可以說我是比較lucky那個..