aiiii,,,, 今日考地理就興緻勃勃咁a,,
wakaka,,, 比機會你估下我去邊lo~?"
去溜冰a~~好耐都無去過la,,, *
想當年,,我第一次溜ge時候,,,,,
跌20次a!!!! 跌低左都識爬番起身,,,
就知我有幾咁堅強la,, hoho,,*~
今次去澳門蛋溜a,,,
雖則我溜冰好似行路咁,,眾所周知,,
係鐵一般ge事實!!!!!!!
我ge強項亦都唔係溜冰,,
but今日無跌過已經好萬幸laaa,,
搭左30幾蚊的士a,,, 好貴@@
夠我食兩日laaa,,, 好肉尺a~~ ><
溜冰場好凍,, 即刻囉哂d裝備出黎,,
手襪+外套,,,!!!! 好有冬天feel a,,
玩到6點幾就搭車去街市買餸,,
小春卷+大叮噹+矮miki 黎home玩煮飯仔a,,
haha,,,我同叮噹做左廚師a今日..
一展身手先!!!!!!! but都係煮到成身汗,,
啤啤要加油o,,, 支持支持!!!
不過為左坐係到等食果3條化骨龍!!!
(小春卷+矮miki +皇帝細佬)
見佢地等左咁耐,, 唔同佢地計!!~~*
我煮左兩樣餱,,食哂wo,,,ha~~~
大叮噹煮ge雞翼唔熟a,,,,
哂野,,哂野,,!!!!!!!!!! 唔要得,,,,,,,,,,
不過今餐飯食得好開心~~~*
雖然賣相無琴日咁好la~~
but應該都唔錯掛~~?"
問下我d好姊妹,,,,,,,
係咪唔錯aaaaaaa? haha,,,,
and then 就入左我間房影相,,
諗左好多騎呢動作,, haha,,
突然間好想做攝影師a ,,, 好好玩!!!!!!!
又搵番d 聖保祿校服著黎影相,,
回味中!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a
嗯,,, 平平地食餐飯,,傾下計,,,影下相咁又一晚laa,,
開心,,,唔一定又洗好多$ ge!!!!!!!!!!
友誼ge快樂係無價ga!!!!!!!!!!!!
今日好開心,,,,,,,,,,
多謝我d好姊妹!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
啤啤最愛你們了!!!!!!!!
p.s. busy 又唔黎la,,,
十次約佢有9次都唔出得,,
aiiiii,,, 距離好遠a,,,,,,
busy要拖實我a,,
千祈唔好放手!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|