自家下廚a ,, 多多支持!!!!!
(有邊個想做白mouse, 同我講聲,,, haha)~*
今日me, 小春卷 +大叮噹 together去街市買餸a~
記憶當中好似係未試過,,,
不過都幾好玩 ~3個c奶仔咁,, haha"
小春卷去叮home 食飯,, *
我番home煮比我個皇帝細佬食!!
諗番起,,, 呢一年煮過幾多餐飯??”
10隻手指頭都數得哂a,, 慚愧中,,,
煮飯無想像中ge好玩,,,又熱又焗aa,,,
半小時後,,終於都搞掂左餐飯la,,
任務成功!!!!!!!!!! yeah~* yeah,,
<< 兩餸一湯 >> 也不是太難,,,
豆角炒雞肉 +生蠔炒蛋 !!!!
賣相唔錯,, but 皇帝細佬話唔夠味,,
下次等我落重手d先!!!!!!!!!!
--------------------------------------
記得之前,,一家人原本打算開開心心打
邊爐應應節,,大家係到講緊自己想食呢樣,,想
食戈樣,baba無啦啦講句:今年冬天都唔夠凍,
河?" 見到佢咁大盆冷水倒落黎, ma mi話8:00
準時開飯,, 結果果晚,, 如常3餸一湯,只不過
飯後多左個木瓜,同埋好潤,好潤ge雪耳糖水!!
諗反起都流口水!!
(mami不在澳門ge結果就係自己搞掂)":~
--------------------------------------
11點幾出左去唱k,, 雪Brithday a,, >3<
飲左少少酒!!! 無咩野,,,,,
只係覺得好悶,,,,,,,,,,,,,,
p.s. 點解聽日地理考試
都無人話我知ga!!!!
|