| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 24 日 星期一
|
| |
|
[| 昨 天 { 快 樂 }_,, 今 天 { 失 落 } *!!
|
有種失落感a,,,*3*''
**好5開心aaaa!!!!!!!!!
舞蹈節完左之後重新踏入課室ge日子,,
直到e家都係一d心情都冇a~~*
個心仲係好掛住舞蹈節..舞蹈節..
成個腦全部都係舞蹈節ge畫面a!!!!!!!
聽書...又聽唔入耳..況且聽唔明,,
已經有成個星期冇上堂la,,
突然間要適應番..真係雖要d時間!!!
舞蹈節完左之後..生活平淡左!!
有種失落感......................
我都係鍾意多姿多彩ge生活多d!!!
雖然會好累...但係咁先生活得有價值呀ma~~*
想趁年輕ge時候見識多d,,,,
有多d機會參與舞蹈節呢d咁ge活動!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-12-21 09:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|