2006 年 7 月 20 日 星期四
2006-07-20
婆婆番左大6 ar,, 得番我同細佬係home ja,,~ 有d lonely 既感覺a,, e家我煮飯,,洗衫,,洗碗,,做家務,,,,,,,, 咩都做齊,,,成個c奶咁== 我細佬就橋埋對手等食飯,,,,, 點解女仔永遠都要做埋晒d家頭細務a?" aiiiiiiii,,,,,, 變左home個煮飯婆!!!!!*~ d時間變得好有規律,,, 幾點做呢樣,,幾點做戈樣,,,!!!!!~" 夠竟幾時先番a??" 幾百蚊好難捱到一個月ga ,,, e家係資源不足下生活!!!!!!* 咩都要慳,, 慳得幾多得幾多,,, 今日仲去左超市執d餅乾,,罐頭,,公仔麵,,,, 重到,,,, 一食二袋拎番home~!!! 咁就用左差唔多一百laaa,, aiii
洗唔洗得閒去百住執平野a? haha,,
囉住幾百蚊過人世a,,, 加油,,,加油,,,