今日舞蹈節閉幕laaa,,*
係呢一個星期入面真係學到好多野,,
雖然都係有關~~舞蹈~~,,*
我可以話我以後唔會向舞蹈呢方面發展@!
但學到ge野始終可以終身受用ge”
呢個概念深入民心!!!!!!!~'
正因為係最一晚,,, 大家都要開心咁玩番晚,,
放底哂所以補考ge壓力a,,,
miss 終於都批准我地今晚可以散頭髮la,,
真係多謝miss a,, 雖然我地有時會講下你壞話,,
不過呢到講呢到散la,,,
放學就換衫去大6整10蚊一次ge一次性lun頭髮,,
有me,, 春卷,, 茵,, 靈,, kiki,,詩,,,
成班練舞之人殺左出大6,,,
um,,,lun頭髮整得都還不錯la,,幾滿意,,,
and then就行街,,食野 ,,
去左新開果間<<東一排骨>>* ,,,,
d野一般好食jaaa,, 不過又好多人等位wo,,
差唔多6點先係澳門搭taxi番學校,,,,,
番到學校即刻換衫化妝,,*
今日個個戈look都比平時好睇好多倍a,,
d頭髮終於都唔洗紮起,,可以散落黎la,,呵呵
and then7點半就去到綜藝館,,
熱鬧a,,,好多人 ,,,睇show ,,
見到深圳 d真係好犀利a~~~*
又有肚皮舞睇wo,,,笑死,,,,,
差唔多完果陣就請哂所以有份表演過ge人上台,,
行出去果一刻覺得有d威ge感覺a,,ha*
又再一次所有舞蹈員企埋係同一個台到la,,
不過今次係閉幕la,,,
最尾仲好似電視d什麼什麼活動咁,,
個台上面飛d彩紙落黎a,,,,
好多顏色,,好靚,,, 成頭都係,,,*~
就係d掌聲之下個show就完左la,,,,
之後又有個晚會...又有buffet,,
又播d disco 歌,, d人係到跳哂舞咁,,
玩到好癲a,, 之後2點幾先番home,,
沖涼,, 就訓教lu,,
咁就證明左,,,
開心,,,一晚,,,唔一定要用(自己d) 錢ge,,

閉幕晚會舞台oooooooooo!!!
總結:::::
好多國家一齊d語言好亂a,,
普通話講得唔係咁正,,
印度話完全聽不懂,,
一大堆英語什麼的~*
仲有很似土著語ge,,
韓文雞同鴨講,,
日文識得幾句~* 無咩工用,,
但係溝通差唔多都係用英文的,,
講真,, 我地d英文好差,,
(我諗應該唔係我地差係佢地太強la),,haha
我地ge英文要好好加油o,,
日本人超cute 的,,
好有活力a,,
有個生得好似金田一時期ge松本潤o,,
超似a,,,
佢先至18ja,,,
同我地差唔多!!!*
韓國人都好cute a,,
本來唔係咁鐘意韓國ga,,
但係e家覺得佢地好叻a,,
超搞笑,,
but最後一日pArTy佢地好早就走左la,,
趕著搭飛機a,,好可惜!!!!
印度人好得人驚a,,
d鼻環穿左成堆,,嚇死人!!!!
見到就覺得好痛,,
佢地d舞一直轉轉轉,,,
好犀利,,
菲律賓人好貪心o,,
如果你身上戴左d閃閃令ge飾物,,
就會想用自己d鏈同你換,,,
嚇親人a!!!!!!!
仲學左絲帶舞,,
雖然有點兒簡單la,,haha
aiiiii,,,,
最後一日都係要做最特別果隊!!!=.=
韓青萬歲aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,
果晚真係從未試過跳舞跳得咁癲ga,,
大家都玩得好開心...就算叫到喉嚨好痛..跳到好攰..
都覺得呢一切一切係值得ga,,~**
雖然舞蹈節伴隨著大家ge歡笑聲而結束
但係~~呢一段珍貴ge回憶*
我會永遠咁記住...!!!!!!!!!!!!!!!
講真a...真係好唔捨得呀...!!超唔捨得每一個人a....
再會
舞蹈節---完!!!!!!!!!!!!!