| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 11 日 星期二
|
| |
|
2006-07-11
|
去''澳門大學-東亞樓''訓ya,,, 興奮ing..
一早起身就執衫,, 執日用品!!~*
執執下執左成大袋出黎,,
有個縮小器你話幾好呢,,真係 ,,
著住件綠色ge大會青BB衫就出門口了~
eat breakfast ,, 炒麵 +菊蜜 ,,免費o”
之後比韓青搞過我個頭 ,, 唔見得人,,
今日又係到發脾氣 ,, 我坐董sir車!!
黎倩芳佢地跟miss ,, 慘”
聽佢地講好似成程車都比韓青鬧!!”
miss擺明針對芳a ,, 話佢連狗都不如,,
覺得身為一個miss唔應該講d咁ge野囉~*
跟董sir係一個好好ge選擇 ,,暗爽中 ,, kaka
入左東亞樓 ,,初初覺得貨不對版 ,,,
以為好似酒店咁ga ma,, ~*
點知上到去,, 一d風都無,, 條走廊又又焗又熱,,,
但係入到房,, wa,, 個冷氣涼 到,,,
hahaha,,, 好爽a ,,, 仲有好舒服ge床a,,
窗口望出去d海景好靚o,,
我home望出去個海差十萬八千倍!!!!!!
同春卷一間房 ,,haha,,
唔知點解個個都走哂入黎我地間房玩 ~"
10點到就去左睇芭蕾舞 ,,
發生左d好好好樣衰ge野a ,,,
真係 ,,,,,,,唉,,,,,,,, 出晒醜,,, 不是我o~*
and then 去學絲帶舞 ,,
好簡單a,, 都係d簡單野岩我多dd ,,
跳左成個鐘 ,, 攰死,,*
番房 + 食 lunch,,, 手快有手慢冇,,,
手慢ge我拎左個炒飯 ,,
食飽飽就訓教教,,, comfortable o"
張床正到,, 一達落去就想zZZzz~
芳佢地就慘la,, 果頭食完飯..
果頭又要去學hip hop ,, 唉 ,,加油吧*
之後有兩個新加坡ge女仔又教我地跳現代芭蕾舞!!!
難到,,,, 我ge弱項轉圈,,, 有心無力a ,,
講真,,, 我ge一技之長係咩?!"
我都不知道,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
dinner去左漁人碼頭ge水晶迷宮入面食buffet a,,
好爽a入到去,, haha !!!!!!!!!!!!
猛咁夾野食 ,, 失儀態o,,,
拎住隻大大ge紅酒杯飲水~*都唔岩feel ge,,
不過拎住隻咁ge野感覺上變得好高貴咁 ,,ha
食飽 d人就走哂去搵人簽名,,影相 ,,,
好狼死a,,,,,,,,,, 嚇親==
仲有影左好多騎呢相 ,,笑死 ,,,
10點鐘就集合番東亞樓,,
11點3到韓青話過佢房開會,,,*
又比佢鬧,,,,, 真係,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
12點幾佢叫初中d去訓先~
淨番d高中ge繼續鬧,,,*
個會開到3點幾,,,,,,, 真係囉我命==
and then就拿拿聲洗頭沖涼,,,又無風筒wo,,,
最後係資源不足下背脊朝天咁訓,,,
經典ge一幕a,, !!!
總結::
今日終於都講左d收埋係個心入面好耐ge野,, (不過唔係我,,) 同韓青講呢d野真係需要好大好大ge勇氣a,, 我真係佩服佢點解可以咁大擔,,!!!!!!

大會件青BB衫aaaaaaaaaa,,,
|
| 刊登時間︰2006-12-21 09:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
happyecho 於 2006-12-22 04:57 AM 發表:
戈度真係好正,.if9呎3同韓青去的話.,,可能會好玩好多好多倍,,,,唔係可能,,,係一定會好好玩,,,
|
|