兩年一次ge國際青年舞蹈節第一次係我既人生中正正式式出現左,!!!*
我好遺憾我今次先第一次參加!!!因為真係好好玩!!!
today忙足一日, 好大笨象a,
又唔洗上堂 , 猛咁練習..練習..再練習..!!!
我唔係天生ge跳舞狂a

, so有d抗拒 ..
不過真係等左呢日好耐了..因為我知道有得 ~玩~ ..haha...
8:45a.m.番學校.. 一直坐坐坐..
坐到人地放學都未有我地出場ge份..
hungry.. so叫左壽司外買..!!! 大半日就係咁係舞蹈室過左!!
食飽就化妝,換衫,,,,, 準備去遊街呀,,....
今日真係好一個風和日麗ge Saturday a !!
曬到,,,,,,,
緊張ing.. 第一站係大三巴...超熱鬧a, 係我既地球,, haha
見到好多 ~~~異國人士~~~..*好似土人 !!!
...*
又唔著衫.. 又唔著褲 .. 只係用塊布包住..
覺得好出奇咁....有種大鄉里出城ge感覺..(指我地)
今次有來自中國深圳..Hong Kong..臺北..土耳其..Japan..印度..Canada..孟加拉.. England..Thailand..斯里蘭卡..菲律賓..新加坡..瑞典..韓國等等ge舞蹈團體一齊參加!!!
人多勢重a,~~*係大三巴等出發..
take a photo.. 有同韓國人影a..開心ing .. d 韓服好令a..
令過'~~大長今~*入面d a.. 愛死><
我開始對韓國有d好感la..
佢地係到大嗌 _大韓民國_大韓民國_....
(用韓文o.. but i know....)
好熱鬧.. 好多人圍觀..不過就好熱la ..
& then有好多鏡頭同閃光燈a,,
仲有好多遊客同我地say hi..感覺好好o.. nice"*
show完左.. 準備走ge時候..有班電視台ge人走過黎..
叫我地幫佢地say ~~**澳門好好玩”比佢地錄...
我諗應該係用黎做電視片頭掛..
第一次遇到d咁ge野..好興奮ing...haha
之後就buy bus番學校換衫..
學校門口迫左好多人a,,,
應該係參加畢業典禮的吧!!
搞掂就去左觀光塔食飯..
係”歡迎晚會*ooooo,,,好豪咁a... ha..
同韓國人坐埋一台..溝通有d困難!!!!* 我地eng不太好o..
but好興幸可以坐埋一齊..9號台..萬歲!!!***
& then 見到隔離台d菲律賓人學拎筷子..
擺出一副好奇樣望住佢地..
一路開餐..一路睇show...
有我鐘意睇ge hip hop a..娛樂性極高o...
有一隊表演落台叫d人上去一齊跳..
氣氛好好a.. 好多人都走哂上去..
不分種族..大定一齊跳舞a!!*
好開心ge場面!! 不過開心好快過...又係時候講拜拜 !!*~~
臨走果陣.. d黑色人叫我地同佢take a photo..”
好nice a..影完相仲同我地握握手..
表示謝意嗎?好有禮貌o..haha...
第一日ge行程就咁就一日la..
不過真係比想像中開心好多倍..
雖說巡遊好辛苦!! 又曬..*~
but我覺得很有意義!!
視野範圍又寬左一d la..
我想快d 煲多d韓劇!!!學多幾句韓文..
同d韓國人溝通溝通a!!!haha..
~大韓民國~就係睇韓劇學番黎ga..
大韓民國!!!!!!大韓民國!!!!!!
http://www.dsej.gov.mo/~webdsej/www/activity/dance06/
節目時間表""*~

~''*浸信 +濠江 大合照..*"