lonely ,,, go to Shopping ~*
唔知係我d眼光差左,, 定係d衫ge質素高左*,,
今日d衫好岩眼緣a,, 好多都睇得上眼!!”
不過無咩值得高興的!!~~
水塘 d水又少左laaaa,,,,,,唉唉*2
係M記換 ge Hello Kitty袋a,,,
限量版ga,, 超cute 的~~**
(but我本人不太喜歡hello kitty a,,,,,)*==
呢幾日迷煲韓劇,,,,,*a
果套 <<我的野蠻王妃>> --> <<宮>> !!!”
超級好睇a,,, 感人+ 劇情搞笑 ,,,
猛煲猛煲,, 煲到唔願訓教 zZzZZZ *
無計la,, 今日追結局a,,
又睇到喊la,,,, 感情豐富==
d眼淚真係唔爭氣,,,
又衰左,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,第2朝對眼腫左!!!”
|